اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه قم خبر داد

رونمایی از تندیس جدید میدان سپاه قم

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب (ع) از رونمایی تندیس و نماد جدید میدان سپاه قم خبر داد.

رونمایی از تندیس جدید میدان سپاه قم

افشین گودرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: این نهاد مقدس با هدف حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب تشکیل شده است و با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب شاهد دستاوردهای مختلف نظامی، اجتماعی و فرهنگی از سوی سپاه بوده‌ایم.

وی افزود: در سال‌های اخیر با توجه به نیاز روزافزون نظام جمهوری اسلامی به مقابله با دشمنان در عرصه جنگ نرم، سپاه پاسداران به عنوان یکی از فعال‌ترین نهادهای فرهنگی وارد عمل شده و تولیدات خوبی در حوزه رسانه داشته است.

عضو شورای فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه سپاه استان قم نیز همگام با سایر سپاه‌های استانی به فعالیت رسانه‌ای می‌پردازد، گفت: در سال گذشته طرح‌های ویژه تبلیغاتی با همکاری صدا و سیمای مرکز قم به مرحله اجرا درآمدند که از آن میان می‌توان به معرفی طرح شجره صالحین، تولیدات رسانه‌ای در ارتباط با اردوهای راهیان نور و پوشش خبری و تصویری کامل رزمایش‌ها و صبحگاه مشترک اقتدار اشاره کرد.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های چشمگیر رسانه‌ای سپاه علی بن ابیطالب (ع) در سال گذشته، پوشش خبری و تصویری کامل صبحگاه و رزمایش الی بیت‌المقدس بود که با حضور رسانه‌ها و شبکه‌های داخلی و خارجی محقق شد.

گودرزی در ادامه به ویژه برنامه‌های سالروز تاسیس سپاه پاسداران در قم اشاره کرد و گفت: برنامه صبح تازه با حضور سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) دوم اردیبهشت ماه پخش خواهد شد و نشست خبری فرمانده سپاه قم نیز همان روز برگزار می‌شود.

عضو شورای فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب (ع) از رونمایی تندیس و نماد جدید میدان سپاه قم خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسمی به همین مناسبت در این میدان و همزمان با دوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه برگزاری مراسمی پس از نماز ظهر و عصر در حسینیه ثارالله سپاه استان قم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: رضا فقیهی معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم نیز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در برنامه گفت‌و‌گوی تازه صدا و سیمای مرکز قم حضور خواهد یافت و به تبیین دستاوردهای این نهاد مقدس در سال‌های پس از پیروزی انقلاب خواهد پرداخت.

گودرزی با اشاره به اعزام 20 نفر از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به اردوهای راهیان نور در نوروز امسال گفت: این افراد بیش از 40 خبر، 20 مصاحبه و یک مستند یک ساعته را تولید کرده‌اند؛ ضمن اینکه 10 گزارش تصویری هم از اعزام راهیان نور استان قم در سایت‌های مختلف منتشر شده است.

انتهای پیام/78004/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول