اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

نرخ عوارض و تراکم در اصفهان سلیقه‌ای محاسبه می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر محاسبه نرخ عوارض و تراکم در اصفهان هنوز به صورت سلیقه‌ای صورت می‌گیرد و رعایت ضوابط و قوانین مشخص شده برای تعیین این قیمت‌ها ضروت دارد.

نرخ عوارض و تراکم در اصفهان سلیقه‌ای محاسبه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داوودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در حال حاضر شورای شهر اصفهان قیمت عوارض و تراکم‌ها و نحوه پرداخت‌ها را مشخص کرده است و پرداخت‌ها باید بر اساس این ضوابط و قواعد باشد.

وی با بیان اینکه حضور مردم اصفهان در راستای برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه بیانگر اعتقادات قوی آنها به اصول دینی است، اضافه کرد: ایام فاطمیه امسال بیش از سه هزار روضه و سخنرانی هر شب در سطح شهر اصفهان برگزار شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان یک شهر ولایی و یک‌پارچه است، تصریح کرد: اصفهان قطب صنعتی کشور به شمار می‌رود و می‌تواند مرکزی برای مبادلات بین‌المللی باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و مسئولان باید نسبت به انتقال نمایشگاه اصفهان به مکانی دیگر اقدام کنند، ادامه داد: در سال گذشته با انجام اقدامات کارشناسی قیمت‌های جدید برای تراکم و عوارض در سطح شهر اصفهان پیش‌بینی شده است.

داوودی با بیان اینکه تمام اقدامات در راستای دریافت عوارض و قیمت تراکم‌ها باید در چارچوب‌های قانونی باشد، تاکید کرد: ضوابط و قوانین مشخص شده در راستای قیمت‌های جدید عوارض و تراکم باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر محاسبه نرخ عوارض و تراکم در اصفهان هنوز به صورت سلیقه‌ای صورت می‌گیرد و رعایت ضوابط و قوانین مشخص شده برای تعیین این قیمت‌ها ضرورت دارد، افزود: مجموعه‌هایی مانند صدای شهر، سیمای شهر، اصفهان زیبا و تلویزیون‌های شهری باید با تبلیغات مناسب فرهنگ صرفه‌جویی را در سطح شهر نهادینه کنند تا مردم با رعایت صرفه‌جویی در مصارف آبی نسبت به جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود اقدام کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت‌های تبلیغاتی مورد نیاز در حوزه صرفه‌جویی در مصارف آبی باید در راستای مباحث شهروندی باشد، گفت: زنده بودن زاینده‌رود با اتخاذ تدابیر مناسب از سوی مسئولان و مدیران شهری امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول