اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول یک هفته گذشته رخ داد

275 مجروح ناشی از حوادث موتورسواری در قم

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه بخشی از حوادث ترافیکی در استان قم را حوادث موتورسواری به خود اختصاص داده است گفت: 275 نفر بر اثر حوادث موتورسواری در یک هفته گذشته مجروح شدند.

275 مجروح ناشی از حوادث موتورسواری در قم

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین مجموعه حوادث ترافیکی و جرحی هفته گذشته اظهار کرد: در این مدت 7 هزار و 888 مورد تماس در مرکز اورژانس 115 قم ثبت شد که در این راستا هزار و 52 مورد مأموریت شهری و جاده‌ای صورت گرفت.

وی افزود: از تعداد مأموریت‌های انجام شده 364 مورد به حوادث ترافیکی اختصاص داشت که این حوادث منجر به آسیب دیدن 394 نفر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: 244 مورد از مأموریت‌های انجام شده در هفته گذشته به حوادث موتورسواری اختصاص داشت که 275 مجروح برجای گذاشت.

*عدم رعایت قوانین رانندگی در قلعه کامکار جان یک نفر را گرفت

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث شاخص این مدت اشاره و ابراز کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با مانع در اتوبان قم - کاشان سه نفر مجروح شدند که برای درمان به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

فراهانی افزود: در اثر مسمومیت با گاز Co در خیابان بعثت پنج نفر مسموم شدند که این افراد برای درمان قطعی به یکی از مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پرشیا در بلوار الغدیر پنج نفر به شدت مجروح شدند که برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی وانت با عابر پیاده خبر داد و اظهار کرد: این حادثه که در بلوار قلعه کامکار رخ داد منجر به فوت عابر پیاده شد.

همچنین وی تصریح کرد: در حادثه برخورد دو دستگاه خودروی (وانت و کامیون) با یکدیگر در جاده جعفریه دو نفر بر اثر شدت صدمات وارده فوت کردند.

فراهانی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سه چرخ در کمربندی امام علی (ع) هفت نفر مجروح شدند که برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/78005/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول