اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس شمالی خبر داد

اتمام آواربرداری در روستای زلزله‌زده درویشی/ ادامه امدادرسانی به زلزله‌زدگان

مدیرعامل پارس شمالی از اتمام آواربرداری در روستای زلزله‌زده درویشی در شهرستان دشتی خبر داد.

اتمام آواربرداری در روستای زلزله‌زده درویشی/ ادامه امدادرسانی به زلزله‌زدگان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی منطقه ویژه پارس در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت از ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی حضور یافت و مشغول امدادرسانی شد.

وی بیان کرد: علاوه بر امدادرسانی در آواربرداری، اکیپ‌های پزشکی نیز از منطقه ویژه برای کمک به زلزله‌زدگان راهی این مناطق شده و همچنان نیز در حال امدادرسانی هستند.

مدیرعامل پارس شمالی گفت: تیم‌های عملیاتی منطقه ویژه پارس در بخش‌های مختلف به یاری زلزله‌زدگان شتافتند و در حال حاضر نیز مشغول امدادرسانی به آنان هستند.

معصومی گفت: پس از اتمام کار آواربرداری و خاکبرداری از روستای درویشی که با حجم و سرعت بالای کاری صورت گرفت، به منظور کمک و مشارکت در امر خاکبرداری و آواربرداری شهر شنبه به دستور مهندس نصوری مدیرعامل پارس جنوبی تمامی تیم‌های عملیاتی شامل نیروهای انسانی، دستگاه‌ها و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی عازم شهر شنبه شدند.

مدیر پارس شمالی گفت: تیم‌های عملیاتی صنعت نفت و منطقه ویژه پارس از بدو شروع این حادثه تلخ و ناگوار همواره در کنار مردم این مناطق بوده و تا زمانی که نیاز به کمک و امداد رسانی باشد، همراه و همگام با دستگاه‌های اجرایی استان در این عملیات‌ها مشارکت فعال خواهیم داشت.

معصومی با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته از حجم عملیات‌های مورد نیاز در شهر زلزله‌زده شنبه خاطرنشان کرد: طبق کارشناسی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود در این شهر بیش از 45 هزار متر مکعب آواربرداری و خاکبرداری صورت گیرد که با توجه به امکانات موجود منطقه ویژه پارس در این منطقه ما با تمام سعی و تلاش و بسیج کردن امکانات به تسریع در این عملیات‌ها کمک خواهیم کرد.

وی رضایتمندی مردم از صنعت نفت را مهم‌ترین دلیل ایجاد انگیزه و روحیه کاری در بین تیم‌های عملیاتی مستقر در مناطق زلزله‌زده برشمرد و تصریح کرد: خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که مردم روستای درویشی را با روحیه بالا و با نشاط مشاهده می‌کنیم و این روحیه مردم و ابراز رضایتمندی آنان از صنعت نفت و فرزندان خود در منطقه ویژه پارس عزم این نیروها و تیم‌ها را برای مشارکت در عملیات‌ها دو چندان کرده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول