اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حاجی‌بابایی صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان بوشهر و تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز با حضور وزیر آموزش و پرورش در بوشهر خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی ظهر امروز در نشستی خبری با بیان اینکه این دو برنامه روز دوشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اظهار داشت: تا پیش از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، از مهر ماه گذشته تاکنون بیش از 120 یادواره شهدا در مدارس استان برگزار شده که این یادواره‌ها بدون هیچ هزینه‌ای برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان بوشهر این است که بتوانیم الگوهای واقعی به نسل جوان را معرفی و نقش فرهنگیان و معلمان را در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تبیین کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بیش از پیش باید شهدای فرهنگی را به نسل جوان معرفی کنیم، اضافه کرد: استان بوشهر 111 شهید فرهنگی، 471 شهید دانش‌آموز، 94 آزاده، 561 جانباز، چهار هزار رزمنده فرهنگی، 250 فرزند شهید شاغل دارد و از 4 هزار رزمنده فرهنگی دو هزار و 700 نفر شاغل و 1300 نفر بازنشسته هستند.

نخستین کتاب معرفی شهدای فرهنگی استان بوشهر چاپ شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه با اشاره به چاپ نخستین کتاب معرفی شهدای فرهنگی استان بوشهر، تصریح کرد: این کتاب با عنوان «مشق‌های ماندگار» زیر نظر جمعی از نویسندگان فرهنگی تنظیم شده و در 312 صفحه از نوع گلاسه رنگی به چاپ رسیده است.

رضایی بیان کرد: در این کتاب، وصیت‌نامه شهدای فرهنگی، تصاویری از شهدا، اسناد، دست نوشته فرهنگیان به چشم می‌خورد.

وی گفت: در یادواره شهدای فرهنگی 10 شهید شاخص فرهنگی داریم که در این یادواره از آنان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: همچنین با حضور وزیر آموزش و پرورش همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر هم برگزار خواهد شد.

رضایی گفت: یادواره شهدای فرهنگی استان صبح روز دوشنبه در سالن آزادگان و همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز نیز عصر دوشنبه در سالن مجتمع فرهنگی هنری نهم دی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول