اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پروانه‌های ایثار

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» به نمایش در می‌آید

فیلم‌های کوتاه «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» و «پشت دیوار رویا» کاری از سعید نجاتی است که اکنون برای رقابتی تنگاتنگ در بخش مسابقه جشنواره پروانه‌های ایثار به داوری گذاشته می‌شود.

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» به نمایش در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم‌های کوتاه «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» و «پشت دیوار رویا» کارهایی از سعید نجاتی بوده که با مضمون اجتماعی به تولید رسیده و به امور زنان در جامعه پرداخته است.

این دو فیلم کوتاه به مدت 9 دقیقه تولید شده است و در جشنواره‌های گوناگونی به نمایش درآمده و امتیازاتی را به خود اختصاص داده است.

داستان فیلم «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» زندگی سه زن در مکان‌هایی یکسان اما در زمان‌های متفاوت را بیان می‌کند و داستان فیلم «پشت دیوار رویا» نیز روایت زنی است که در آرزوی بچه‌دار شدن به سر می‌برد تا اینکه نوزادی را در امامزاده‌ای پیدا می‌کند و ...

منصور حیدری، مجید نجاتی و نزهت بادی به ترتیب تصویر‌برداری، صدابرداری و نویسندگی این دو فیلم را بر عهده داشتند.

سعید نجاتی کارگردانی دو فیلم‌ کوتاه «پشت دیوار رویا» و «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» را بر عهده دارد و اکنون پس از شرکت در جشنواره‌های گوناگون این دو اثر خود را برای شرکت در بخش مسابقه «جشنواره پروانه‌های ایثار» آماده کرده است.

این هنرمند موفق با تولید هشت فیلم کوتاه در 10 سال سابقه کاری خود توانسته است در 50 جشنواره ملی و بین‌المللی فیلم کوتاه شرکت کند.

سعید نجاتی اکنون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سوره تحصیل می‌کند و مدرسی رشته سینما در انجمن سینمای جوان استان قم را بر عهده دارد.

اختتامیه جشنواره فیلم «پروانه‌های ایثار» همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78005/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول