اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد اعلام کرد

تلاش 4 ساعته 40 آتش نشان بجنوردی برای مهار آتش

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: تلاش چهار ساعته 40 آتش‌نشان بجنوردی شعله‌های آتش را در کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی فرو نشاند.

تلاش 4 ساعته 40 آتش نشان بجنوردی برای مهار آتش

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آتش نشانی بجنورد، علی گودرزی اظهار کرد: با اعلام خبر آتش سوزی در ساعت 20/3 بامداد اکیپ‌های اطفاء حریق به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: وقوع آتش سوزی در این کارگاه تولیدی در منطقه ناظر آباد بجنورد باعث شد تا امدادگران از چهار ایستگاه عملیاتی آتش نشانی در محل حضور یابند.

گودرزی تصریح کرد: آتش سوزی در اتاق خشک کن این صنایع تولیدی که مملو از مصنوعات چوبی بود، باعث به وجود آمدن دود غلیظ در محوطه کارگاه شده، که عملیات مهار آن را با دشواری همراه ساخته بود.

وی یادآور شد: آتش پنهان در زیر آوار چوب، دود غلیظ و حرارت حاصله از بخار آب از دیگر مشکلات پیش روی آتش‌نشانان بود.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: با تلاش چهار ساعته 40 آتش نشان از ایستگاه‌های مختلف، آتش در ساعت 7.30 بامداد کاملاً اطفاء شد.

وی اظهار کرد: استنشاق دود غلیظ متأسفانه تعدادی از آتش‌نشانان را دچار مسمومیت و روانه بیمارستان کرد، که تعدادی از امدادگران در حال مداوا و یک نفر از آنان بستری و تحت درمان است.

گودرزی افزود: فضای بسته و عدم تهویه مناسب، وجود 2 انباری در دو ضلع مختلف کارگاه که حاوی مواد پلاستیکی بود حساسیت کار را برای آتش‌نشانان بالا برده بود، که با سرعت عمل آتش‌نشانان و انجام  لکه گیری کامل توسط اکیپ‌های اطفاء حریق عملیات به پایان رسید و از گسترش و سرایت حریق به دیگر اماکن جلوگیری شد.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول