اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد

ارائه 500 معاینه و خدمات رایگان دندانپزشکی در گچساران

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به 500 نفر از شهروندان و دانش‌آموزان خدمات و معاینه رایگان دندان‌پزشکی ارائه شد.

ارائه 500 معاینه و خدمات رایگان دندانپزشکی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ستار اسدپور امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بحث سلامت جزو مسائل زیربنایی در هر کشوری بوده که موفقیت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب، نیازمند توجه همه مسئولان و همکاری مردم است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به روز دندان‌پزشک در هفته سلامت ابراز داشت: دندانپزشکان و کارشناسان مرکز بهداشت این شهرستان به افزون بر 300 شهروند و دانش‌آموز خدمات رایگان معاینه دهان و دندان ارائه کردند.

اسدپور افزود: در این اقدام، مراجعان به کلینیک دندانپزشکی شهدای والفجر، با آغاز روز دندان‌پزشک از بیست و سوم فروردین ماه تاکنون، به صورت رایگان معاینه دهان و دندان شدند.

وی با اشاره به اعزام یونیت دندانپزشکی به مدارس شهید تندگویان و شاهد پسرانه بیان داشت: معاینه رایگان دهان و دندان دانش‌آموزان به همراه 400 مورد فلوراتراپی و 165 مورد فیشورسیلانت انجام شد.

اسدپور گفت: در هفته سلامت نیز به صورت نمادین در مدرسه حافظ، نحوه صحیح مسواک زدن به دانش‌آموزان آموزش داده و مسواک اهدا شد.

ارائه برنامه‌های مستمر بهداشتی در طول سال

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به لزوم ارائه و اجرای مستمر برنامه‌های آموزشی در حوزه بهداشت و درمان در طول سال یادآور شد: این شبکه از همه ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی بهداشتی به مردم استفاده می‌کند.

اسدپور ابراز داشت: ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان از اهداف مهم برنامه‌ریزی‌ها بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

وی بر اهمیت توسعه بهداشت و درمان در این شهرستان تأکید و تصریح کرد: تجهیز و تقویت هر چه بیشتر خانه‌های بهداشت و درمان و افزایش کیفیت خدمات بهداشتی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان از اولویت‌های مهم این شبکه است.

اسدپور خاطرنشان کرد: درمان و بهداشت دو شاخص مهم و لازم سلامت هستند و در صورت توجه به بحث بهداشت، سلامت در جامعه تضمین می‌شود.

وی بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان برنامه‌های آموزشی مداوم پزشکی را به صورت منظم برای تمامی سطوح در طول ایام سال برگزار می‌کند.

انتهای پیام/82001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول