اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

مردم مدافعان مرزهای سیاسی و امنیتی کشور هستند

معاون توسعه مدیریت و نیروی منابع انسانی استانداری گلستان گفت: مردم به عنوان مدافعان مرزهای سیاسی و امنیتی کشور هستند که از آن‌ها به عنوان قدرت نرم یاد می‎شود.

مردم مدافعان مرزهای سیاسی و امنیتی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر جباری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: پیشقراولان ایجاد امنیت و آرامش در کشور، ارتشیان والامقام بودند که تا به امروز به خوبی از کشور صیانت کردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 66 کشور دنیا برای اینکه تسهیلات نظامی از ایران دریافت کنند مطالبه دارند در حالیکه در آغازین روزهای جنگ تحمیلی وضعیت ایران با شرایط کنونی کاملاً متفاوت بود.

مظهر قدرت نرم ملت ایران در انتخابات به نمایش گذاشته می‎شود

معاون توسعه مدیریت و نیروی منابع انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه در حوزه مرزهای جغرافیایی آنچه رصد می‎کنیم امنیت به تمام معنا در کشور است، افزود: ملت ایران که قدرت نرم کشور هستند با هیچ مؤلفه دیگری قابل مقایسه نیست.

جباری یادآور شد: ملت ایران مظهر قدرت نرم خود را در حماسه سیاسی انتخابات 24 خردادماه به نمایش خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه سه گروه برای نتیجه انتخابات ایران لحظه‌شماری می‎کنند، ادامه داد: گروه نخست عدالت‌خواهان هستند که می‎خواهند از نتیجه انتخابات ملت بی‎بدیل ایران الگوگیری کنند.

استکبار با نتیجه انتخابات ترفندهای خود را تنظیم خواهد کرد

معاون توسعه مدیریت و نیروی منابع انسانی استانداری گلستان ادامه داد: ملت بزرگ ایران به عنوان گروه دوم از نتیجه انتخابات به دنبال آینده روشن هستند و از مدیران خود در عالی‌ترین تا پایین‎ترین مقام بسترهای توسعه را مطالبه خواهند داشت.

جباری، استکبار جهانی را گروه سومی دانست که برای انتخابات ایران لحظه‌شماری کرده و اظهار داشت: استکبار با نتیجه انتخابات ترفندهای خود را تنظیم خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه نتیجه انتخابات در کشور ایران فرمایشی و نمایشی نیست، اظهار داشت: انتخابات رخداد مهمی است که همه در آن سهیم هستند.

مشارکت در انتخابات مهر تأییدی به نظام و مشت محکمی بر دهان استکبار

معاون توسعه مدیریت و نیروی منابع انسانی استانداری گلستان در پایان مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات روز 24 خرداد را مهر تأییدی به نظام اسلامی و مشت محکمی بر دهان استکبار دانست.

انتهای پیام/83001/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول