اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صحنه:

نظام شیطانی دنیای استکبار در حال فروپاشی است

امام جمعه صحنه گفت: دنیای سلطه و استکبار بداند با ظلم و فسادی که در جهان به ‌وجود آورده، دیری نمی‌پاید که خود نیز بدان گرفتار می‌شود و نظام شیطانی دنیای استکبار از هم می‌پاشد.

نظام شیطانی دنیای استکبار در حال فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از صحنه، حجت‌الاسلام احمد زارعی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان صحنه با اشاره به انفجارات اخیر در آمریکا گفت: رویکرد جمهوری اسلامی به ‌گونه‌ای است که هرگونه اقدام تروریستی در آمریکا، عراق، سوریه و هر جایی از دنیا که اتفاق بیفتد را محکوم می‌کند.

وی افزود: متاسفانه روزانه تعداد زیادی در گوشه و کنار جهان به‌فرمان رئیس جمهور آمریکا کشته می‌شوند و دنیای غرب به‌راحتی از کنار آن می‌گذرد، بی‌آنکه کسی را محکوم کند، حال انفجارات اخیر آمریکا منجر شده رسانه‌های غرب دم از نقض شدن حقوق بشر بزنند.

زارعی گفت: آیا هزاران نفر از مردم بی‌گناه در سوریه که با فتنه‌های آمریکا و غرب کشته شده‌اند نقض آشکار حقوق بشر نیست.

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ارتش که فرمودند تمدن غرب در حال سقوط است، خاطر نشان کرد: دنیای سلطه و استکبار بداند با ظلم و فسادی که در جهان به ‌وجود آورده، دیری نمی‌پاید که خود نیز بدان گرفتار می‌شود و نظام شیطانی آن‌ها از هم می‌پاشد.

زارعی در ادامه به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در کشور ونزوئلا و پیروزی «مادرو» اشاره کرد و افزود: دیدگاه‌های وی شبیه به دیدگاه‌های رئیس جمهور قبلی ونزوئلاست که رویکردی انقلابی است که خود از سردمداران مبارزه با استکبار است.

امام جمعه شهرستان صحنه در بخش دیگر سخنانش به سال‌روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سال‌روز انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، همت و تصمیم آگاهانه و تحلیل درست و حرکت و آمادگی کامل از ویژگی‌های سپاه است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از 2 میلیون دانشجوی رشته‌‌های علوم انسانی در دانشگاه‌های سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند و باید با توجه به رویکرد مادی‌گرایانه غرب در علوم انسانی به جدیت تلاش کرد تا جهان‌بینی انسان‌گرایانه را گسترش دهیم و در مسیر آن حرکت کنیم.

امام جمعه شهرستان صحنه در خطبه اول نماز جمعه پیرامون دروغ‌گویی و علل و انگیزه‌های دروغ‌گویی در جامعه سخن گفت و تصریح کرد: رواج دروغ در جامعه باعث سلب اعتماد عمومی می‌شود و از دیدگاه اسلام باید برای جلوگیری از رواج دروغ در جامعه علل و انگیزه‌های آن ‌را شناسایی کنیم و از بین ببریم.

وی در پایان با اشاره به روز 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی این روز بزرگ را به تمام ملت ایران تبریک گفت و نقش ارتش را در دوران هشت سال دفاع مقدس ستود.

*انتخابات صحنه حماسه‌آفرینی مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، حجت‌الاسلام مجید صفدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرپل‌ذهاب اظهار داشت: باید انتخابات 24 خرداد یک‌بار دیگر صحنه حماسه‌آفرینی مردم فهیم ایران اسلامی باشد.

صفدری با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: همه افراد باید توانایی و تخصص را ملاک رأی ‌دادن قرار دهند و از تفکرات قومی پرهیز کنند.

خطیب جمعه سرپل‌ذهاب بیان داشت: مردم باید افراد اصلح را انتخاب و داوطلبان از تبلیغات پرهزینه و نا‌به‌جا خودداری کنند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب با اشاره به دوم اردیبهشت، سال‌روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: سپاه و انقلاب بر گردن یکدیگر حق دارند.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول