اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس تاکید کرد

لزوم احداث موزه «مرگ بر آمریکا» در طبس

امام جمعه طبس گفت: احداث موزه «مرگ بر آمریکا» در طبس حاوی آثار و تجهیزات به‌ جا مانده از شکست آمریکا از خواسته‌های دیرینه مردم طبس و از مصوبه‌های سفر نخست رئیس جمهور به استان یزد است که باید پیگیری شود.

لزوم احداث موزه «مرگ بر آمریکا» در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، ضمن گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و تنها شهید این واقعه شهید محمد منتظر قائم، اظهار داشت: آمریکا با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ورزیده‌ترین کماندوهای خود قصد حمله به ایران اسلامی را داشت که به ‌وسیله شن‌های بی‌جان که مأمور خدا بودند با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شد.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت در طبس و حضور گسترده مردم در این مراسم بیان کرد: احداث موزه «مرگ بر آمریکا» در طبس حاوی آثار و تجهیزات به‌ جا مانده از شکست آمریکا از خواسته‌های دیرینه مردم طبس و از مصوبه‌های سفر نخست رئیس جمهور به استان یزد است که باید پیگیری شود.

خطیب جمعه طبس ادامه داد: احداث این موزه در طبس موجب جذب جهانگردان و پی بردن مردم به قدرت الهی و پوشالی بودن قدرت آمریکای جنایتکار می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطر نشان کرد: افرادی که در خود توانایی خدمت به مردم در شوراهای اسلامی را می‌بینند، حتماً به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کنند، چرا که در راستای خلق حماسه سیاسی، هم حضور کاندیداهای متعدد و هم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، لازم است.

امام جمعه طبس به سخنی از حضرت امام خمینی(ره) درباره انتخابات اشاره کرد که فرموده‌اند: «مطمئن باشیم که رسانه‌های استکباری از عدم حضور مردم در صحنه انتخابات سخن‌ها خواهند گفت و با تهدیدهای موذیانه و القاعات توأم با تهدید و ارعاب تلاش خواهند کرد تا ذهن‌ها را به مسائل دیگر معطوف کنند؛ غافل از اینکه ملت ایران سال‌هاست نشان داده‌اند از این هیاهوها نمی‌ترسند، مقاوم در برابر ابرقدرت‌ها می‌ایستند و به یاری خداوند متعال با حضور گسترده خود، انتخابات را در موعد مقرر و با قدرت و قاطعیت برگزار می‌کنند.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انفجارهای اخیر در آمریکا و کشته و مجروح شدن تعدادی از مردم این کشور، یادآور شد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، مسلمانان و به‌ویژه شیعیان با هرگونه کشتار در هر نقطه‌ای از دنیا مخالفند، اما وقوع این حوادث در آمریکا که خود تروریست‌های دنیا را تربیت و تجهیز می‌کند، نتیجه وضعی اعمال سران این کشور است.

خطیب جمعه طبس خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود در حرم امام رضا(ع) فرمودند که مردم باید دقت کنند تا رئیس جمهوری را انتخاب کنند که امتیازات و نقاط قوت رئیس جمهور فعلی را داشته باشد، اما ضعف‌های رئیس جمهور فعلی را نداشته باشد.

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، تسلیت سالروز وفات جناب ام‌البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا و تأکید بر لزوم حل مشکلات خانواده‌های شهدا و گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد قرنی نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش به‌وسیله گروهک فرقان، از دیگر سخنان مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

انتهای پیام/90001/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول