اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

انقلاب ایران رئیس جمهور انقلابی می‌خواهد

امام جمعه رامسر گفت: انقلاب بدون یک رئیس جمهور مردمی و انقلابی نمی‌تواند به جلو پیش رود.

انقلاب ایران رئیس جمهور انقلابی می‌خواهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رامسر با اشاره به بعضی از انتقادهای صورت گرفته نسبت به سپاه پاسداران بیان داشت: این برادران سبز‌پوش برای پیشبرد نهاد انقلاب باید شجاع و ظالم‌ستیز باشند.

امام جمعه رامسر با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در ایران اظهار داشت: انقلاب بدون یک رئیس جمهور مردمی و انقلابی نمی‌تواند به حرکت رو به جلو خود ادامه دهد پس بر ماست که در انتخاب خود دقت داشته و از همه جهات نامزدهای انتخاباتی را زیر ذره‌بین داشته باشیم.

وی با اشاره به پشت‌سر گذاشتن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دستاوردهای برادران ارتشی ما آنقدر زیاد و قابل تامل است که هر ایرانی باید عزت، بزرگی و غروری که دارد را مدیون این برادران باشد.

این مسئول با اشاره به روز جهانی زمین پاک بیان کرد: خدا را شاکریم که همه نعمات و مواهب طبیعی کوه، دریا و جنگل در ایران یافت می‌شود به ویژه در رامسر که مصداق عینی زمین پاک است.

امام جمعه رامسر در ادامه با اشاره به فرهنگ پذیرایی از گردشگران افزود: باید این فرهنگ در ما نهادینه شود و دست کسانی که موجبات حضور گردشگران را در منطقه فراهم می‌کنند را بفشاریم و البته چگونگی استفاده از این فضای طبیعی خدادادی را هم به آنها بیاموزیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشادت‌های بانو ام‌البنین در صحنه کربلا و نامگذاری سالروز وفات این بانوی گرامی، بر تکریم از مادران و همسران شهدا تاکید کرد.

امام جمعه رامسر در پایان با اشاره به حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس گفت: این یکی از امدادهای غیبی خداوند بزرگ است که با وجود اینکه آمریکا در خیال خود همه چیز را برای حمله آماده می‌دید، دست خداوند آنها را در جای خود نابود و مورد شماتت جهانیان گرداند.

انتهای پیام/86024/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول