اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان

برنامه‏های بزرگداشت هفته معلم در سمنان اعلام شد

برنامه‏های بزرگداشت هفته معلم در سمنان در مراسمی از سوی رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان اعلام شد.

برنامه‏های بزرگداشت هفته معلم در سمنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان که در فرمانداری سمنان برگزار شد، از زحمات و حضور مداوم اعضای شورا در سال قبل که باعث کسب رتبه اول در استان شد، سپاس‏گزاری و تقدیر کرد.

وی همچنین از فرهنگیان و دانش‏آموزانی که با حضور گسترده خود در مراسم استقبال از مسئولان نظام و هیئت دولت، حضوری حماسی را خلق کردند، نیز تقدیر به عمل آورد.

رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان در ادامه به سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و هفته معلم اشاره و بیان کرد: استاد مرتضی مطهری در سنگر تعلیم و تعلم به قله‏های رفیعی دست یافت تا آنجا که امام خمینی (ره) که خود معلمی بزرگ است، همه آثارش را مفید می‏داند و بهره‏برداری از آنها را سفارش می‏کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان بیان کرد: معلمان باید به گونه‏ای از این استاد برجسته و آثارش نقل کنند که جوانان عزیز هم با رغبت و انگیزه بیشتری به تحصیل علم و دانش بپردازند.

سعدالدین گفت: قرار است امسال برنامه‏ریزی مفرح، شاد و ویژه‏تری برای بزرگداشت هفته معلم در سمنان صورت پذیرد.

وی اهم برنامه‏های مصوب شده در بزرگداشت روز معلم را تجلیل از خادمان فرهنگی، همایش تجلیل شهرستانی در سالن مطهری، برپایی نمایشگاه آثار برجسته فرهنگیان، برپایی ایستگاه‏های یادمان استاد شهید مطهری و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی اعلام کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان همچنین تجلیل از معلمان توسط انجمن اولیا و مربیان، اعطای لوح تقدیر به معلمان مدارس، تجلیل از معلمان توسط سازمان‏های مردم‏نهاد، تجلیل و تقدیر ویژه از معلمان مدارس استثنایی و .... را از دیگر برنامه‏های هفته معلم در سمنان عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول