اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه‌ ملت:

جانبازان شیمیایی کرمانشاه معاینه می‌شوند

نماینده مردم قصرشیرین در خانه‌ ملت گفت: با اعزام یک تیم 18 نفره کمیسیون پزشکی، جانبازان شیمیایی کرمانشاه معاینه می‌شوند.

جانبازان شیمیایی کرمانشاه معاینه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز یک تیم 18 نفره کمیسیون پزشکی متشکل از متخصصان گوش، پوست، چشم و متخصصان داخلی برای بررسی وضعیت جانبازان منطقه روستای زرده، نسار دیره و نودشه، به این مناطق اعزام شدند.

در حاشیه این بازدید، فتح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گیلانغرب، اظهار داشت: کمیسیون پزشکی 18 نفره بنا به درخواست‌های مردمی برای تسهیل کار مردم به این مناطق آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در این کمیسیون مورد معاینه قرار می‌گیرند، یک‌بار به کمیسیون رفته و نسبت به وضعیت خود اعتراض داشته‌اند، اعلام کرد: این افراد یا فاقد درصد جانبازی هستند یا به کم‌ بودن درصد جانبازی خود اعتراض دارند.

وی از حضور سه‌روزه این تیم در این مناطق خبر داد و افزود: این تیم جانبازان شیمیایی روستای زرده، نسار دیره و نودشه را معاینه می‌کنند و در این سه روز گمان می‌رود 700 نفر معاینه شوند.

حسینی با اعلام اینکه این تیم‌پزشکی با مردمی که از مشکلات جسمی و روحی رنج می‌برند در ارتباط خواهند بود، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط منطقه به اعضای پزشکی این کمیسیون توصیه کرده‌ام با صبر و حوصله معاینات را انجام دهند.

وی در خصوص افرادی که در این دور از معاینات، مورد معاینه قرار نگیرند، گفت: این افراد حتما در یک برنامه زمان‌بندی شده معاینه خواهند شد.

نماینده مردم قصرشیرین در خانه‌ملت گفت: این اتفاقات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما خادم مردم هستیم و به بررسی مشکلات آنان خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/2700/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول