اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 برنامه جدید تلویزیونی در سمنان تولید شد

دو برنامه جدید تلویزیونی به همت برنامه‏سازان دیار قومس در استان سمنان تولید شد و سیمای سمنان با این دو برنامه جدید میهمان منازل مردم قومس خواهد بود.

2 برنامه جدید تلویزیونی در سمنان تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، گروه تلویزیونی بسیج شبکه استانی سمنان به سرپرستی و تهیه‏کنندگی محمدرضا عبدوس به همراه رحمت حاجیان تصویربردار، سیدرضا حسینی‏نیا صدابردار و محمد نظارت دستیار تصویربردار در کاروان‏های اعزامی راهیان نور استان که در ایام نوروز و فروردین 92 عازم مناطق به یاد ماندنی هشت سال دفاع مقدس شده بودند، حضور یافت.

این گروه، گوشه‏ای از این سفر معنوی را در مسیر کاروان‏ها به تصویر کشیدند و مستند گزارشی «معبری به آسمان» را در هفت قسمت 20 دقیقه‏ای تهیه و تولید کردند.

از مراحل جذاب و خاطره‏انگیز تولید این برنامه، حضور گروه تولیدی و تهیه برنامه در معراج شهدای اهواز و زیارت پیکر مطهر شهدای گمنام تفحص شده در مناطق عملیاتی بود که در ایام فاطمیه در شهرهای مختلف کشور تشییع شدند.

بنابراین گزارش این گروه را یارمحمد عرب‏عامری، عبدالله دخانیان از نویسندگان استان سمنان، تعدادی از فرماندهان، جانبازان و خانواده‏های معظم شهدا به مدت هشت روز در مناطق عملیاتی یاری و همراهی کردند.

«شب‏های کویر» نیز از اول اردیبهشت ماه دوباره میهمان خانه‏های مردم سمنان خواهد بود.

مجموعه برنامه‏های زنده شب‏های کویر به تهیه‏کنندگی ابوالفضل هراتیان و کارگردانی حیدر عباس‏زاده از اول اردیبهشت 92 از روز یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته رأس ساعت 21 از شبکه استانی سیما پخش خواهد شد.

این برنامه 45 دقیقه‏ای که تا اول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، با حضور میهمانان در برنامه، پخش موسیقی، سرود، اجرای مسابقه پیامکی و آیتم‏های مکث، آسمان کویر، معرفی محله‏های قدیمی شهرهای استان سمنان، معرفی کتاب و با شما و برای شما با مخاطبان است.

انتهای پیام/2249/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول