اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان مطرح کرد

تمام منافع حیاتی ‌اسرائیل ‌در تیررس ارتش قرار دارد /‌ هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کنیم

فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان با اشاره به حرکت ارتش ایران در راستای اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی اظهار کرد: امروز ارتش ایران مردمی‌ترین ارتش دنیا است.

تمام منافع حیاتی ‌اسرائیل ‌در تیررس ارتش قرار دارد /‌ هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر سیروس رزم‌گیر امروز به مناسبت سالروز ارتش در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان طی سخنانی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران و کسب موفقیت‌های فراوان، تأثیرپذیری ملت‌ها و کشورهای منطقه از کشور ما را مرهون فداکاری مردم، شهدا و نیروهای مسلح دانست.

فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان، 34 سال عزت، مقاومت، سربلندی و حرکت رو به جلوی کشور را وامدار شهیدان و ولایت‌مداری ملت رشید ایران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ارتش ایران به عنوان رکنی از مجموعه نیروهای مسلح کشور همواره و در عرصه‌های مختلف حضور فعال و پویایی داشته است گفت: امروز ارتش ایران تنها ارتش مردمی دنیاست که بینش دینی آن بر شمشیرش مقدم است.

رزم‌گیر با ستایش از ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشور در حوزه‌های تسلیحاتی، موشکی، زرهی و الکترونیک متناسب با استانداردهای نوین جهانی، ایران را قدرت برتر منطقه نام برد و افزود: نیروهای مسلح کشور و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران توانایی پاسخ به هر تهدیدی را دارد.

فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان تأکید کرد: ارتش ایران قادر است منافع حیاتی استکبار و اسرائیل را که مدام به دنبال توطئه در کشور هستند هدف قرار داده و نابود کند.

وی با اشاره به اینکه اساسی‌ترین شاخصه ارتش ایران بهره‌مندی از ایمان، عزم و اراده ملت، برگرفته از مکتب پیامبران است تصریح کرد: مجموع این عوامل موجب شده تا امروز مستکبران جهان حساب ویژه‌ای روی ارتش و کل نیروهای مسلح ایران باز کنند.

رزم گیر کسب موفقیت‌های فراوان در جنبه‌های آموزشی، بازسازی و ساخت تجهیزات مدرن نظامی را متأثر از اتکا به نیروها و توان بومی و قطع وابستگی به کشورهای دیگر عنوان کرد.

فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان با بیان مشارکت ارتش در طرح‌های مختلف عمرانی و صنعتی هدف از این اقدام را تلاش در راستای سیاست نوسازی کشور با برخورداری از امکانات بومی و در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: فرزندان ملت در ارتش ایران با استعانت از راه الهی و پیروی از فرمایش رهبر انقلاب از نیروی کافی به منظور دفاع و ضربه به دشمن در زمین، دریا و هوا برخوردار است.

رزم‌گیر با بیان اینکه ارتش با همراهی سپاه، بسیج، و مرزبانی و به کمک ملت اجازه حرکت به دشمنان انقلاب را نمی‌دهد تصریح کرد: هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد.

فرمانده لشگر 28 کردستان در پایان تأکید کرد: نیروهای نظامی کشور تمام تلاش خود را در مسیر رشد و بالندگی ایران و با مد نظر قرار دادن منویات رهبری به کار خواهند بست.

گفتنی است پس از سخنان رزم‌گیر یگان‌های مختلف نظامی، و انتظامی از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به رژه پرداختند.

همچنین در این مراسم از خانواده برخی شهدا و جانبازان ارتش در جنگ تحمیلی با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/79012/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول