اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم:

مسدود شدن محور قم ـ گرمسار 3 ماه ادامه دارد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: به علت انجام عملیات اجرایی گسترده راهسازی در محور قم گرمسار، مسدود شدن این محور به مدت سه ماه به طول می‌انجامد.

مسدود شدن محور قم ـ گرمسار 3 ماه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی راد اظهار کرد: سرعت غیرمجاز، سبقت در نقاط ممنوعه، انحراف به چپ، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، نقص سیستم روشنایی در شب و عدم رعایت حق تقدم و فاصله طولی از جمله تخلفات حادثه ساز در رانندگی است.

وی در ادامه با بیان اینکه یک تخلف کوچک می‌تواند بستر یک تصادف و فاجعه بزرگ باشد از شهروندان خواست تا از قراردادن کودکان به هنگام رانندگی در بین دو صندلی جلو، در بغل و روی زانوی خود پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان قم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را خطر آفرین و خلاف مقررات دانست و گفت: در صورت مشاهده طبق قانون برخورد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اطلاعیه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان داشت: محور قم - گرمسار در استان‌های سمنان، قم و شرق تهران از ساعت 24 روز گذشته به علت انجام عملیات اجرایی گسترده راهسازی به مدت سه ماه مسدود می‌شود.

جمشیدی‌راد افزود: در زمان انسداد تردد وسائل نقلیه سبک از آزادراه قم - تهران و در ادامه از مسیر منتهی به پاکدشت - گرمسار و تردد وسائل نقلیه سنگین از محور قدیم قم - تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول