اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت استاندار قم در کمیسیون ماده 5

مجموعه عظیم فرهنگی اقامتی در قم احداث می‌شود

در پی درخواست ستاد اقامه نماز کشور برای احداث یک مجموعه عظیم فرهنگی و اقامتی، در کمیسیون ماده 5 با ساخت این مجموعه موافقت شد.

مجموعه عظیم فرهنگی اقامتی در قم احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در جلسه کمیسیون ماده 5 که با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد اظهار داشت: این جلسه بنا به درخواست ستاد اقامه نماز کشور و برای تعیین تکلیف زمین مورد نیاز برای ساخت مرکز فرهنگی اقامتی در جوار مسجد اهل البیت(ع) واقع در ابتدای عوارضی قم - تهران تشکیل شده است.

وی با اشاره به تصویب نهایی طرح گفت: بسیار خوشحالیم که در نخستین جلسه کمیسیون در سال جدید، یک کار معنوی و ایمانی ارزنده در دستور کار آن قرار گرفته است و ان شاء الله برکات و ثمرات این مکان شامل حال مجموعه زوار و مجاورین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) شود. استاندار قم با قدردانی از اهتمام ستاد اقامه نماز کشور در این زمینه، بر لزوم همکاری جدی دستگاه‌های استان در کمک به تسریع ساخت این مجموعه تاکید کرد و افزود: استان آماده همکاری در این امر ارزشمند دینی است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز با اشاره به برنامه این ستاد برای ساخت مکانی با کاربری فرهنگی اقامتی در قم، توسعه مراکز دینی و زائرسرا و کمپ‌های اقامت عمومی را از نیازهای مهم شهر مقدس قم برشمرد و گفت: برای این منظور ساخت مکانی در شأن قم و تأمین کننده نیازهای فرهنگی، آموزشی و اقامتی طلاب حوزه‌های علمیه و زوار در برنامه ستاد قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ضمن ابراز خرسندی از توجه و اهتمام جدی مجموعه استان به این مهم از تلاش استاندار قم در تصویب فوری این طرح و دستور همکاری همه جانبه و رفع موانع کار تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با همت و تلاش همه خیرین و بخش‌های اجرایی و دولتی این کار خیر در قم به سرعت شکل گیرد.

مرکز عظیم فرهنگی اقامتی در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در ابتدای عوارضی قم- تهران جنب مسجد اهل بیت(ع) احداث می‌شود.

انتهای پیام/2258/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول