اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی در جمع زلزله‌زدگان شنبه:

تمام زلزله‌زدگان به‌‌زودی صاحب مسکن می‌شوند

رئیس مجلس گفت: بخشی از تلاش ما در راستای برنامه‌های کوتاه مدت و بخشی دیگر بلند مدت است اما در چند ماه آینده زلزله‌زدگان شنبه صاحب مسکن می‌شوند.

تمام زلزله‌زدگان به‌‌زودی صاحب مسکن می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی لاریجانی صبح امروز در جمع زلزله‌زدگان شنبه حضور یافت و با تقدیر از صبر شکیبایی و تحمل مصیبت‌دیدگان و همچنین اظهار تأسف از وقوع این حادثه گفت: استاندار بوشهر و نمایندگان تلاش‌های زیادی کردند که در ساعات نخست امکانات لازم فراهم و مشکلات زلزله‌زدگان مرتفع شود.

وی افزود: در ابتدای وقوع زلزله مقرر شد امکانات اولیه زندگی روزمره زلزله‌زدگان فراهم شود اما مهمتر از همه ساخت سرپناه است که بنیاد مسکن متولی این کار است و امکانات لازم برای ساخت مسکن فراهم شده و استاندار بوشهر تلاش می‌کند ساخت مسکن در اسرع وقت اجرایی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به زلزله‌زدگان شنبه گفت: تمام تلاشمان این است که همه امکانات برای شما فراهم شود و شما به زندگی عادی برگردید.

لاریجانی تصریح کرد: بخشی از کار کوتاه مدت و بخشی دیگر بلند مدت است اما در چند ماه آینده صاحب مسکن خواهید شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه در تلاش هستیم تا غبار غم از این منطقه زدوده‌ شود ضمن اینکه قبول داریم هنوز مشکلاتی وجود دارد اما با سرعتی که در امدادرسانی وجود دارد امید است در اسرع وقت تمام مشکلات زلزله‌زدگان حل شود.

وی خطاب به زلزله‌زدگان گفت: نگرانی نداشته باشید و با همدلی که میان مسئولان وجود دارد مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

انتهای پیام/66006/م40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول