اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم‌های پایه باشگاه صبا:

جوانان صبا را به دسته اول کشور می‌رسانیم

مدیر فنی تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: تیم جوانان صبای قم بدون محروم و مصدوم در دیدار حساس مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور به مصاف پالایش نفت اصفهان می‌رود.

جوانان صبا را به دسته اول کشور می‌رسانیم

سید جواد خازنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از رقابت در مراحل رفت و برگشت با تیم ارزش ورامین از دور نخست مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور، در این مرحله به تیم جوانان پالایش نفت اصفهان برخورد کرده‌ایم و تیم ما نیمی از راه صعود را پیموده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی مشخص شده از سوی فدراسیون فوتبال، تیم‌های حاضر در این مرحله در حالی با یکدیگر رقابت می‌کنند که تیم مدعی صعود باید در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل حریف خود به برتری دست یابد و از این بابت تیم ما با توجه به پیروزی در دیدار رفت شرایط بهتری دارد.

مدیر فنی تیم‌های پایه باشگاه صبای قم اضافه کرد: با این حال بازیکنان و کادر فنی تیم جوانان صبا خوب می‌دانند که حق دست‌کم گرفتن حریف خود در بازی دور برگشت را ندارند و به همین خاطر باید تمام توان تیم ما برای برتری در این دیدار به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که تیم جوانان صبا همانند تیم‌های نوجوانان و امید که دیگر تیم‌های زیر مجموعه مدیریت پایه محسوب می‌شوند، به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور راه یابند که این مهم را در دو سال ان‌شاءالله محقق خواهیم کرد.

خازنی یک سال محرومیت تیم جوانان صبا از حضور در مسابقات باشگاه‌های کشور را فرصتی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تشکیل تیمی قوی و منسجم برای بازگشت دوباره به این رقابت‌ها ارزیابی کرد و افزود: هیچ وقت زمان را از دست ندادیم و در این یک سال کارهای بسیار خوبی در ساختن تیمی قوی و منسجم در رده سنی جوانان انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: صبا در دیدارهای رفت و برگشت مرحله قبل در مقابل تیم فوتبال ارزش ورامین نشان داد که می‌تواند یک نماینده شایسته برای فوتبال قم در مسابقات این فصل جوانان باشگاه‌های کشور باشد و ان‌شاءالله جواز حضور در لیگ دسته اول را نیز کسب کند.

تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و ارزش ورامین در دیدار برگشت مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی باید برابر یکدیگر به میدان بروند که پیش از این در دیدار دور رفت صبای قم موفق به شکست یک بر صفر حریف خود شده است و در صورت کسب یک تساوی نیز راهی مرحله بعدی رقابت‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول