اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم‌های پایه صبای قم:

تیم‌های پایه صبا نیازمند حمایت مالی هستند / با شکست دبیری به بقا امیدوار شدیم

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: تمام برنامه‌های ما برای حفظ تیم امید در لیگ برتر و صعود تیم جوانان به دسته اول تنظیم شده است اما نگرانی ما از بابت وضعیت مالی تیم‌های پایه است.

تیم‌های پایه صبا نیازمند حمایت مالی هستند / با شکست دبیری به بقا امیدوار شدیم

هادی گایینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: شرایط تیم‌های پایه از نظر مالی خوب نیست و این موضوع مانع از این می‌شود که بتوانیم با خیال آسوده برای موفقیت تیم‌های پایه در لیگ‌های کشور برنامه‌ریزی کنیم.

وی بیان داشت: ما تا این هفته با تحمل سختی‌ها و دشواری‌های فراوانی بالا آمده‌ایم و تلاش کرده‌ایم که تیم بتواند در شرایطی که فصل چندان خوبی را سپری نکرده است در نهایت در مسابقات این فصل لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور بماند.

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: اما این انصاف نیست که تیم در این شرایط به حال خود رها شود و کسی از آن خبری نگیرد ما الان تیم رده سنی جوانان را در مسابقات قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور داریم که شرایط خوبی برای صعود به دسته اول دارد اما باید هر دو تیم خوب حمایت شوند.

وی بیان داشت: در حالی که ما در مشکلات مالی به سر می‌بریم، حریفان ما مانند سپاهان، ملوان، فولاد، ذوب آهن و بسیاری از دیگر تیم‌ها هم وضعیت مالی بهتری دارند و هم اینکه برای هر پیروزی بازیکنان خود را مورد تشویق قرار می‌دهند البته بازیکنان در تیم‌های پایه صبا انتظار پاداش ندارند بلکه نیازمند نگاه ویژه به تیم هستند.

گایینی افزود: ما در بسیاری از دیدارهای این فصل لیگ برتر نباید به راحتی به حریفان خود می‌باختیم و یا مساوی می‌کردیم اما با تاکید بر اینکه ارزش‌های رقبا را نفی نمی‌کنم، یقین دارم اگر تیم ما شرایط مالی دیگر تیم‌ها را داشت الان جزو مدعیان بودیم.

وی با مهم دانستن پیروزی امیدهای صبا برابر دبیری تبریز و نقش آن در حفظ صبا در لیگ برتر امید فوتبال کشور، در ادامه اظهار داشت: در این بازی برای نخستین بار در این فصل بود که به هیچ عنوان در طول زمان‌های مسابقه به زمان بازی توجه نکردم زیرا تیم ما بسیار خوب بازی کرد و شایسته کسب پیروزی بود.

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم تاکید کرد: کادر فنی تیم ما دبیری تبریز را بسیار خوب می‌شناخت و همانگونه که انتظار داشتیم آنها با ترکیب کامل متشکل از بازیکنان خوب به مصاف ما آمدند در حالی که ما کاملا بر حریف مسلط بودیم و مزد بازی برتر خود را گرفتیم.

وی اضافه کرد: در مجموع الان از شرایط خوبی در جدول لیگ برتر امید برخوردار هستیم و قول می‌دهم که در صورت حل مشکلات مالی، صبای واقعی را در هفته‌های باقی مانده و فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امید کشور خواهیم دید، تیمی که ظرفیت موفقیت‌های زیادی را دارد در صورتی که واقعا مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول