اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوکار با انتقاد از برگزاری جشن تقدیر از فعالان نوروزی:

دولت از برگزاری جشن خودداری کند/ روش‌های دیگری برای تقدیر وجود دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از برگزاری جشن 100 هزار نفری تقدیر از فعالان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی گفت: بهتر است دولت در برگزاری این جشن بازنگری و از برپایی آن خودداری کند.

دولت از برگزاری جشن خودداری کند/ روش‌های دیگری برای تقدیر وجود دارد

محمدصالح جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: برگزاری جشن تقدیر از فعالان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در این شرایط کشور زیبنده نیست و معنا ندارد.

وی ادامه داد: هزینه‌های سرسام‌آوری که این جشن در بر دارد در این شرایط و حساسیتی که کشور دارد، بی‌احترامی به ملت تلقی می‌شود.

وی افزود: جدای از اینکه پشت پرده برگزاری این جشن تبلیغات انتخاباتی باشد یا نه، برای تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی راهکارهای مناسب‌تر و روش‌های دیگری وجود دارد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری این جشن در استادیوم آزادی زیبنده دولت نیست، تصریح کرد: دولتمردان به جای هزینه برای برگزاری جشن، رسیدگی به امور و مشکلات اقتصادی کشور را در نظر داشته باشند و وقت و هزینه مردمی را صرف کارهای باطل نکنند.

وی بیان داشت: در شرایط فعلی کشور بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا بوده که هنوز تکمیل نشده و بهتر است که این هزینه‌ها را برای تکمیل طرح‌ها، برنامه‌ها و کارهای عقب‌افتاده صرف کرد.

وی یادآور شد: به نظر من کارهای مهم‌تری در کشور داریم و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری باید حماسه سیاسی و اقتصادی خلق کنیم که برگزاری اینگونه جشن‌ها مغایرت با اصل نظام و انقلاب و فرامین رهبری دارد.

نماینده مردم یزد و صدوق با بیان اینکه با برگزاری این جشن‌ها نمی‌توان روی انتخاب مردم و تبلیغ کاندیدایی خاص تاثیر گذاشت، گفت: مردم ما بصیرتر و فهیم‌تر از این هستند که اینگونه فریب بخورند و فردی را که می‌دانند تاثیرگذاری در آینده کشور ندارد، انتخاب کنند.

وی ادامه داد: مردم فهیم کشور، عملکردها را دیده‌اند و می‌بینند، برخوردها و رفتارها را کنترل می‌کنند و برنامه‌های اجرا شده و طرح‌ها را نیز در نظر دارند و در مجموع اقدامات دولتمردان را رصد می‌کنند به همین دلیل نمی‌توان اینگونه مردم را در انتخاب دچار مشکل کرد.

انتهای پیام/90004/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول