اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

افزایش تعداد صندوق‌های جمع‌آوری آراء به 9 هزار صندوق در خراسان رضوی

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه امسال صندوق‌های جمع‌آوری آراء در خراسان‌رضوی افزایش پیدا کرده، اظهار کرد: تعداد صندوق‌های جمع‌آوری آراء در خراسان‌رضوی 4 هزار و 500 بود که امسال به 9 هزار صندوق می‌رسد.

افزایش تعداد صندوق‌های جمع‌آوری آراء به 9 هزار صندوق در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در حاشیه بازدید از ثبت‌نام کاندیداهای شورای شهر مشهد در فرمانداری این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستای خراسان‌رضوی به صورت رسمی از 26 فروردین ماه آغاز شده و امیدواریم با اهتمامی که در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان وجود دارد، بتوان به خوبی عملیات اجرایی ثبت‌نام را انجام داد.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه 54 هزار نفر در حوزه اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند، گفت: در بحث‌های اجرایی تاکنون متناسب با کشور اقدامات لازم در سطح استان انجام شده تا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری دور چهارم انتخابات شورهای شهر را برگزار کرد.

فروزان‌مهر خاطرنشان کرد: براساس پیش‌بینی‌ها حدود 14 هزار نفر می‌توانند به صورت اعضای اصلی و علی‌البدل، مسئولیت دوره چهارم شوراهای شهر و روستا خراسان‌رضوی را بر عهده گیرند.

وی با بیان اینکه امسال صندوق‌های جمع‌آوری آراء در خراسان‌رضوی افزایش پیدا کرده، اظهار کرد: تعداد صندوق‌های جمع‌آوری آراء در خراسان‌رضوی 4 هزار و 500 صندوق بود که امسال به 9 هزار صندوق می‌رسد.

استاندار خراسان‌رضوی یادآور شد: تا پایان روز 27 فروردین 631 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان ثبت‌نام کرده‌اند که 605 نفر آنها را آقایان و 26 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

فروزان‌مهر تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی؛ مردم با شور و شوق و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بیایند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/70022/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول