اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز خبر داد

آماده‌باش البرز برای برگزاری انتخاباتی باصلابت

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه البرز آماده برگزاری انتخاباتی با صلابت است، گفت: در این دوره از 26 فرآیند انتخابات 25 فرآیند به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود و تنها مرحله اخذ رای است که به صورت دستی انجام خواهد شد.

آماده‌باش البرز برای برگزاری انتخاباتی باصلابت

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مسئولان برگزارکننده انتخابات در این استان تمامی زمینه‌های برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم و باصلابت را ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و به ویژه مردم استان البرز این بار نیز با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های رأی مهر تأیید دیگری را به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند زد و با رهبر خود پیمان می‌بندند.

این مسئول با اشاره به نامگذاری امسال با نام حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: تا برگزاری حماسه سیاسی و تحقق شعار امسال راهی نمانده و ما مطمئن هستیم که مردم ایران این مهم را به خوبی به تحقق می‌رسانند.

رجبی انتخابات را مظهر تجلی حماسه سیاسی عنوان کرد و گفت: باید اصول جامعی را برای رسیدن به این مهم مدنظر داشت که بتوانیم بر اساس آن با مدیریت صحیح، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باصلابت باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز خاطرنشان کرد: قانون‌گرایی، عدالت‌محوری، امانتداری و بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات اصولی است که مدنظر ستاد انتخابات استان البرز بوده و تمامی فعالیت‌های خود را بر این اساس استوار کرده است.

رجبی مسائل زیرساختی انتخابات را از جمله مواردی ذکر کرد که می‌تواند مسئولان را برای برگزاری این دوره از انتخابات یاری دهد.

وی گفت: در این دوره از 26 فرآیند انتخابات 25 فرآیند به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود و تنها مرحله اخذ رای است که به صورت دستی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2302/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول