اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان در صد و سیزدهمین دیدار مردمی:

اعتقادی به مدیریت در پشت درهای بسته ندارم

استاندار هرمزگان در مدت زمان 18 ماه از تصدی خود بر این سمت، 113 ملاقات مردمی را با هدف پاسخگویی مستقیم و بررسی مسائل و مشکلات مطروحه توسط مراجعه‌کنندگان برگزار کرده است.

اعتقادی به مدیریت در پشت درهای بسته ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی طی یک نشست با اشاره به اهداف برگزاری ملاقات‌های مردمی اظهار داشت: در هرمزگان از همان ابتدای آغاز به کار این طرح، روزهای سه‌شنبه به این امر اختصاص داده شده و در همین راستا تمامی مدیران کل دستگاه‌ها و ادارات باید طی این روز در محل کار خود پذیرای مراجعه‌کنندگان باشند.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی دولت تا آخرین لحظه از فرصت خدمت، ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: خدمت‌رسانی در جمهوری اسلامی ایران در مسیر رضای خداوند و با هدف رفاه هر چه بیشتر افراد جامعه صورت می‌گیرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه به مدیریت از پشت درهای بسته اعتقادی ندارد تأکید کرد: بر این اعتقادیم که مدیران باید به طور مستمر و بدون واسطه با مردم ارتباط داشته باشند.

عزیزی با بیان اینکه این امر از اعتقادات دولتمردان و مسئولان نظام است، یادآور شد: حذف واسطه‌ها از همان روز اول آغاز به کار دولت احمدی‌نژاد از جمله اهداف کابینه، تاکیدات دولت و شخص رئیس جمهوری بوده است که این امر به خوبی به استانداران نیز تسری پیدا کرده است.

وی با اینکه در دولت نهم و دهم این توفیق حاصل شده است که مسئولان در بهترسازی زندگی دنیوی و اخروی خود به واسطه رسیدگی مستقیم به مشکلات مردم، فرصتی استثنایی را پیدا کنند گفت: همواره در این دولت تاکید بر این بوده است که مدیران باید از پشت میزها با هدف درک و رصد نزدیک و میدانی مشکلات به دامان شهرها و روستاها بروند و خود را در جریان مشکلات قرار دهند تا بتوانند راه حل‌های بهتری را برای رفع و رجوع مسائل بیابند.

یادآور می‌شود ابراهیم عزیزی به عنوان استاندار هرمزگان طی 18 ماه اخیر و با گذشت این مدت از تصدیش بر این سمت تاکنون، تعداد 113 مورد ملاقات مردمی را برگزار کرده است که این میزان ملاقات مردمی برای یک استاندار با توجه به حجم و مشغله کاری در نوع خود قابل توجه است.

ملاقات مردمی اخیر که توسط وی با حضور 140 مراجعه کننده برگزار شد و به مدت پنج ساعت به طول انجامیده است در واقع نخستین ملاقات مردمی استاندار هرمزگان طی سال 92 محسوب می‌شود.

طبق اطلاعات موجود عزیزی طی سال 91 تعداد 96 دیدار مردمی را برگزار کرده است.

در این دیدارها که معمولا معاونان استاندار و برخی از مدیران کل استانداری و دستگاه‌های دیگر نیز حاضر می‌شوند، درخواست‌هایی پیرامون دریافت وام و تسهیلات، احداث مدرسه، احداث راه‌های روستایی، مجوزهای صیادی، مجوز فعالیت اقتصادی، امور آب و خاک، کشاورزی، مسکن و اشتغال از بیشترین موارد مطروحه به حساب می‌آیند که به طور مستقیم دستور برای رفع مشکلات موجود از مجرای قانونی توسط شخص استاندار و یا معاونان وی داده می‌شود.

علاوه بر دیدارها و ملاقات‌های مردمی استاندار، ظرفیت‌هایی همانند تلفن 111 و سامد نیز مورد توجه قرار دارد و زمینه دسترسی مردم به مسئولان را فراهم آورده است.

انتهای پیام/88001/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول