اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خبر داد

انجام 1800 بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در کنگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از انجام یک‌هزار و 800 بازدید ویژه طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان خبر داد.

انجام 1800 بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت جامعه امری لازم و مهم است و همه باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی افزود: در فروردین‌ماه امسال و به ویژه در تعطیلات نوروزی شاهد تلاش مستمر شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی کنگان بودیم و اقدامات مؤثری در راستای رشد شاخص‌های بهداشتی انجام گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از انجام یک‌هزار و 800 بازدید ویژه طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی به منظور تأمین سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و پیشگیری از بروز اپیدمی‌های قابل انتقال از آب و غذا اجرا شده است.

وی ابراز داشت: در این راستا 1812 مورد بازدید از سوی بهداشت شهرستان کنگان از اماکن اقامتی و عرضه مواد غذایی انجام شده است.

حسینی با بیان اینکه از این تعداد یک‌هزار و 493 بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است، افزود: تعداد بازدید از اماکن عمومی نظیر هتل‌ها، پارک‌ها، زیارتگاه‌ها و... نیز 316 مورد بوده است.

وی اظهار داشت: به منظور حصول اطمینان از سلامت آب آشامیدنی این منطقه نیز، 8 مورد بازدید از سیستم آبرسانی صورت گرفته است.

حسینی از استقرار آمبولانس و تیم اورژانس در پارک ساحلی شهر کنگان در ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: شهرستان کنگان همزمان با ایام نوروز و حجم مسافران نوروزی به شهر کنگان، آمبولانس و تیم اورژانس 115 در پارک ناخدای این شهر برای کمک به مسافران نوروزی استقرار یافت.

رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان گفت: با توجه به حضور مسافران نوروزی در این شهر و بروز حوادث احتمالی، تیم اورژانس 115 به طور شبانه‌روزی و تا پایان تعطیلات در پارک ناخدا مستقر شد.

حسینی در پایان یادآور شد: با گسترش و کیفیت بالای خدمت‌رسانی به این مسافران آنها با خاطره‌ای خوش این شهر را ترک کردند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول