اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

ایران در زمره 10 کشور برتر جهان در زمینه مردم سالاری است

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حضور در انتخابات را مهم و ضروری خواند و ایران را در زمره 10 کشور برتر جهان در زمینه پایبندی به مردم سالاری ذکر کرد.

ایران در زمره 10 کشور برتر جهان در زمینه مردم سالاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نخستین جلسه شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام جواد خاضع از پرداخت مطالبات کارکنان در سال گذشته خبر داد و بر برنامه‌ریزی دقیق در رسیدن به اهداف این اداره‌کل تاکید کرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه این نشست، ضمن تبریک سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده بر لزوم به کار بستن عملی این فرمایش حکیمانه در این دستگاه تأکید کرد.

 این مسئول، حضور در انتخابات را مهم و ضروری خواند و ایران را در زمره 10 کشور برتر جهان در زمینه پایبندی به مردم سالاری ذکر کرد.

خاضع ضمن تقدیر از کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان در سال گذشته، از حضور 15 دقیقه‌ای کارکنان ادارات استان جهت برگزاری ورزش صبحگاهی در ادارات با توجه به دستور استاندار خبر داد و بر همگانی شدن ورزش صبحگاهی در بین کارکنان ادارات در سطح استان تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه جلسه خواستار حضور کارشناسان و بازرسان این اداره‌کل در سطح استان شد و از مسئولان ستادی خواست در تهیه عملکرد سال گذشته با روابط عمومی همکاری داشته باشند.

صرفه جویی در مصرف آب، برق، تلفن و گاز و استقرار نمایندگی‌های دیشموک و قلعه‌رئیسی و حضور کارکنان در فرایض دینی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

در این نشست همچنین توسط مسئولان ستادی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مشکلات موجود بازگو شد که توسط مدیرکل و معاونان توضیحات و راهنمایی‌های لازم ارایه شد.

انتهای پیام/82009/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول