اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی تاکید کرد

توسعه شهرستان راز و جرگلان در گرو اهتمام مدیران خراسان شمالی

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی توسعه شهرستان جدیدالتأسیس مرزی راز و جرگلان را در گرو اهتمام مدیران این استان دانست.

توسعه شهرستان راز و جرگلان در گرو اهتمام مدیران خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن قلی‌زاده صبح امروز در نشست با مدیران بخش اقتصادی خراسان شمالی اظهار کرد: باید در بارش‌های شهرستانی امسال توجه ویژه‌ای به این شهرستان جدیدالتأسیس شده تا شاخص‌های مختلف در این شهرستان ارتقا یابد.

وی اشتغال‌زایی را از جمله بخش‌های مورد توجه دستگاه‌های امر اشتغال برشمرد و افزود: حتی سهم این شهرستان در ابعاد مختلف به نسبت سایر مناطق بیشتر دیده شده تا در آینده این خطه از استان خراسان شمالی به جایگاه خود برسد.

قلی‌زاده خواستار هماهنگی دستگاه‌های استان با فرماندار به منظور اجرای طرح‌های مختلف شد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عناصر حوزه اقتصاد، اشتغال‌زایی که البته این اشتغال‌زایی باید پایدار باشد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: لازم است تا اشتغال‌زایی ایجاد شده تثبیت و مورد حمایت قرار گرفته تا از بین نرود که سبب مشکلات اجتماعی خواهد شد.

وی بر افزایش تنوع تولید نیز تاکید کرد و گفت: این تنوع باعث بی‌اثر شدن تحریم‌ها خواهد شد و به افق‌های روشن نیز در این راستا دست خواهیم یافت.

به گفته قلی‌زاده، اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف باعث دور زدن تحریم‌ها شده و از توان نیروی انسانی نیز به صورت مطلوب بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان هر روز با فشار تحریم‌ها درصدد به زانو درآوردن نظام اسلامی است، افزود: اگر چه تحریم‌ها اثر گذاشت لیکن آن چیزی که آنها برنامه‌ریزی کرده بودند، انجام نشد که این به مدد ایستادگی ملت و مسئولان بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی در طرح توسعه کشاورزی خوب عمل کرد، البته هنوز تسهیلات قابل توجهی برای این بخش وجود داشته که به بهره‌برداران ارائه شود.

وی آمار ایجاد اشتغال و فرصت اشتغال در استان در سال گذشته را 33 هزار و 314 نفر برشمرد و گفت: این میزان جدای از بخش اشتغال‌زایی مسکن مهر بوده که اقدامات خوبی نیز برای تحقق آن انجام شد.

قلی‌زاده اضافه کرد: بر همین اساس تعهد ایجاد اشتغال در استان 15 هزار و 821 نفر و عملکرد ایجاد اشتغال نیز 17 هزار و 194 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بسیار مناسبی برای امسال در حوزه اشتغال‌زایی استان از محل سفر رهبری و سهم استان پیش‌بینی شده است، بر تلاش هر چه بیشتر مدیران حوزه اشتغال و بانک‌ها برای تحقق تعهدات اشتغال‌زایی در سال 92 تاکید کرد.

انتهای پیام/63002/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول