اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی:

انفجار گاز مایع 5 مصدوم در راز و جرگلان بر جای گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی گفت: انفجار کپسول گاز مایع در روستای پیشنده از توابع شهرستان راز و جرگلان پنج نفر مصدوم بر جای گذاشت.

انفجار گاز مایع 5 مصدوم در راز و جرگلان بر جای گذاشت

ابوالقاسم معماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: یک نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی و بقیه توسط هلال‌احمر و اورژانس به‌مراکز درمانی خراسان‌شمالی اعزام شدند.

وی با اشاره به عملیات‌های اجرا شده توسط امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی طی 24 ساعت گذشته گفت: در مجموع 11 مورد عملیات اعم از تصادفات و خدمات حضوری در استان در این مدت از سوی عوامل امداد و نجات هلال‌احمر استان انجام شده است.

معماری چهار مورد از این خدمات را در قالب تصادفات، شش مورد خدمات حضوری از قبیل پانسمان، فشار خون، اسکان، تست قند خون و غیره و همچنین یک مورد امداد‌رسانی به مصدومان انفجار گاز مایع عنوان کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی تعداد کل خانوار آسیب دیده را در مجموع هفت خانوار و تعداد کل حادثه دیدگان را 47 نفر برشمرد.

به گفته وی، 18 نفر در این حوادث مصدوم شدند که 9 نفر به صورت سرپایی توسط هلال احمر اقدامات درمانی، پنج نفر مصدوم از طریق آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی و چهار نفر نیز توسط سایر اورژانس به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

معماری با اعلام شماره 147 مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از عموم مسافران و مجاوران خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه موضوع را به این  مرکز منعکس کنند.

وی میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای هلال احمر را 34 ثانیه و میانگین زمان حضور اکیپ‌های امداد و نجات هلال احمر را در صحنه 5 دقیقه و 25 ثانیه عنوان کرد.

انتهای پیام/63002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول