اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری خبر داد

احداث 20 مدرسه در شهرری توسط خیران مدرسه‌ساز

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری با اشاره به اقدامات خیران مدرسه‌ساز گفت: خیران مدرسه‌ساز بیش از 20 مدرسه را در شهرستان ری احداث می‌کنند.

احداث 20 مدرسه در شهرری توسط خیران مدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، داود عموحیدری در پنجمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ری با اشاره به افزایش نیاز ساخت مدرسه در شهرستان ری اظهار داشت: در نظام آموزش و پرورش با توجه به وسعت گسترش شهرسازی نیاز به مدرسه‌سازی افزایش یافته است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری با تأکید بر پیشگامی خیران عنوان کرد: گاهی اتفاق افتاده که خیران مدرسه‌ساز جلوتر از نوسازی در صحنه حضور یافتند.

وی در ادامه نواحی آموزش و پرورش شهرستان ری را چهار ناحیه عنوان کرد و گفت: نواحی یک و دو شهرری، کهریزک و حسن‌آباد چهار ناحیه آموزش و پرورش سطح شهرستان است که ظرفیت آن بالغ بر 100 هزار دانش‌آموز با استعداد 419 فضای آموزشی فعال است.

نیاز به ساخت 40 مدرسه در شهرستان ری

عموحیدری از نیاز شهرستان به احداث مدرسه خبر داد و افزود: در سطح شهرستان ری نیازمند احداث بالغ بر 40 مدرسه هستیم و با توجه به اینکه تعدادی مدرسه شهرستان قدمت بالای 40 سال دارد نیاز به بازسازی دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با تأکید به نیاز بیشتر بخش مرکزی شهرستان به فضای آموزشی عنوان کرد: در چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ری، 14 میلیارد اعتبار جذب شد.

تعهد احداث 200 کلاس توسط خیران در ری

عموحیدری با اشاره به اعتبارات جذب شده در پنجمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز اذعان داشت: در پنجمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز بالغ بر 20 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است و بر احداث 200 کلاس متعهد شدند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری از احداث 20 مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر احداث 20 مدرسه از تعهدات خیران مدرسه‌ساز است.

عموحیدری در پایان متذکر شد: در حال حاضر 9 مدرسه در سطح شهرستان در حال احداث است که شش مدرسه آن از تعهدات خیران مدرسه‌ساز است.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول