اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

حضور 2 بازیکن قمی در ترکیب صبا مقابل سایپا / بازیکنان بومی به صبا تزریق می‌شوند

مربی تیم فوتبال صبای قم از حضور دو بازیکن قمی در ترکیب صبا در دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل سایپا البرز خبر داد.

حضور 2 بازیکن قمی در ترکیب صبا مقابل سایپا / بازیکنان بومی به صبا تزریق می‌شوند

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بازیکنان بومی که از استعدادهای تیم‌های پایه باشگاه صبا هستند با نشان دادن استعداد و توانمندی خود نظر مساعد کادر فنی تیم بزرگسالان صبا را برای حضور در ترکیب اصلی این تیم جلب می‌کنند.

وی ادامه داد: در چند بازی تدارکاتی که تیم بزرگسالان صبای قم با تیم امید صبا داشته است بازیکنان تیم امید با انگیزه و توان چند برابر سعی داشته‌اند تا آمادگی جسمانی و توان تکنیکی خود را برای حضور در تیم بزرگسالان به خوبی نشان دهند.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: این مهم سبب شد تا در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چند بازیکن خوب و جوان از تیم امید صبا به تیم بزرگسالان پیوسته و در کنار دیگر مهره‌های تیم تمرینات خود را برگزار کنند.

وی یاد‌آور شد: محمد عرب خراسانی، سیدمجتبی مبینی‌پور و محمدرضا وفایی نفراتی هستند که از تیم امید صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور خود را به تیم بزرگسالان رساندند و در فصل جاری در تیم بزرگسالان بودند، ضمن اینکه بازیکنان دیگری از جمله محسن کرمی و سیدمهدی حسینی در مقاطعی از این فصل در تیم بزرگسالان بودند.

*پیروزی بر سایپا ارزشمند بود

بختیاری‌زاده در ادامه به دیدار هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین صبای قم و سایپا البرز اشاره کرد و گفت: در این دیدار که به میزبانی صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، دو بازیکن بومی در ترکیب 18 نفره تیم صبا بودند.

وی خاطرنشان کرد: سیدمجتبی مبینی‌پور که در این فصل به عنوان یک مدافع پیراهن شماره سه تیم صبای قم را بر تن می‌کند در دیدار هفته سی و دوم مقابل سایپا البرز از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: همچنین داود بهادری بازیکن سابق تیم‌های امید سپاهان اصفهان و صبای قم که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا را دارد، در این دیدار در لیست 18 نفره صبا بر روی نیمکت صبا قرار داشت.

وی اظهار کرد: بازیکنان خوبی در تیم‌های پایه صبا داریم که مطمئناً به زودی بسیاری از آنها می‌توانند با درخشش در ترکیب تیم صبای قم نام و اعتبار ارزشمندی برای خود دست و پا کرده و فوتبال قم را در کشور اعتبار بالایی ببخشند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول