اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌ رضوی:

تکمیل زیرساخت‌های مناطق مرزی خراسان‌رضوی مورد توجه قرار گیرد

معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، توجه به این مناطق مرزی و توسعه و تکمیل زیرساخت‌های آن، از ضروریات است.

تکمیل زیرساخت‌های مناطق مرزی خراسان‌رضوی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز با اشاره به جلسه‌ای با حضور فرماندار قوچان در ارتباط با بررسی مشکلات بخش مرزی باجگیران قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رسیدگی و خدمت‌رسانی به مناطق مرزی و توانمندسازی مرزنشینان افزایش اختصاص اعتبارات توسعه عمرانی روستاها به روستاهای بخش باجگیران امری ضروری است.

وی عنوان کرد: در این جلسه، مقرر شد روشنایی تونل محور قوچان ـ باجگیران با استفاده از اعتبارات مربوطه از سوی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی تامین و اجرای پروژه نیز به شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان مجری محول و تفاهمنامه آن نیز میان دو دستگاه منعقد شود.

واحدی با بیان اینکه باید به بحث گازرسانی به روستاها در بخش باجگیران نگاه ویژه داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به مصوبات این جلسه و سرمای منطقه، روستاهای محور محمدآباد بخش باجگیران امسال پس از تایید اجرای خط انتقال توسط شرکت ملی گاز ایران، در نوبت گازرسانی قرار گرفتند.

وی با اشاره به دستور استاندار خراسان‌رضوی مبنی بر احداث جایگاه سوخت در شهر باجگیران، گفت: با توجه به مرزی بودن منطقه، ایجاد یک جایگاه زیر نظر شرکت فرآورده‌های نفتی استان ضروری به نظر می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی افزود: در این جلسه مقرر شد 50 درصد اعتبار مورد نیاز برای احداث این جایگاه از سوی استانداری و 50 درصد از سوی شرکت فرآورده‌های نفتی خراسان‌رضوی تامین و متولی اجرای آن شهرداری باجگیران باشد.

واحدی ادامه داد: همچنین اعتبار مورد نیاز برای آسفالت محوطه جایگاه نیز از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان و از محل اعتبارات تیر پارک تامین می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی بر لزوم همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مناطق مرزی استان تاکید کرد.

وی یاد آور شد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، توجه به این مناطق مرزی و توسعه و تکمیل زیرساخت‌های آن، از ضروریات است.

انتهای پیام/70002/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول