اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در گفت‌وگو با فارس:

تدفین شهدای گمنام روز تاریخی را برای این دانشگاه رقم زد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با اشاره به تشییع و تدفین دو شهید گمنام در این دانشگاه گفت: بی‌شک امروز در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم همیشه ماندگار خواهد شد.

تدفین شهدای گمنام روز تاریخی را برای این دانشگاه رقم زد

غلامعلی قاسمی امروز در حاشیه تشییع دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه شاهد خلق حماسه‌ای کم‌نظیر توسط جوانان و دانشجویان بودیم اظهار کرد: بی‌شک امروز در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم همیشه ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تشییع و تدفین پیکر این دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم منشأ خیر و برکات خواهد بود، تصریح کرد: تدفین این دو شهید گمنام در دانشگاه موجب افزایش معنویات دانشگاه و دانشجویان می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تدفین شهدای گمنام در دانشگاه‌ها را یکی از اقدامات مثبتی دانست که سبب افزایش ارتباط دانشجویان با شهدا می‌شود و افزود: با برقراری ارتباط عاطفی دانشجویان با شهدا می‌توانیم فاصله روزهای دفاع مقدس را با امروز کاهش دهیم.

قاسمی با تاکید بر اینکه یقین داریم که خون شهدا سعادت ایران اسلامی را تضمین خواهد کرد اظهار داشت: خط سرخ شهادت خط آل محمد(ص) و علی(ع) است.

وی اضافه کرد: این جریان اصیل و الهی اهل بیت(ع) با خون شهیدان آبیاری، حفظ و بالنده شده و همچنان شاهد برکت آن هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان با شور و اشتیاق در مناطق مختلف جنگی گفت: حضور این جوانان پاک در سرزمین‌های نور یادآور خاطرات ارزشمند دفاع مقدس است.

قاسمی تصریح کرد: ملت ایران که در طول تاریخ به رشادت، جوانمردی و پایمردی شناخته شدند در سه دهه اخیر نیز این دین‌داری و عشق و ارادت خود را به ساحت سیدالشهدا به عنوان الگو و اسوه شهادت نشان دادند و در جنگ هشت ساله دشمنان این انقلاب و اسلام را با ایستادگی خود به ذلت و خواری افکندند.

وی تصریح کرد: بی‌شک امروز مجد و سرفرازی خودمان را از خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و مقاومت این ملت داریم و بدون پشتیبانی این ملت قادر نیستیم رو به جلو حرکت کرده و اهداف اصلی را محقق کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام امروز با کینه‌توزی تمام سعی دارند در میدان مقابله با جمهوری اسلامی ایران فرهنگ ایثار و شهادت را زیر سئوال ببرند و جوانان ما را نسبت به این فرهنگ بی‌هویت و فاقد اصالت معرفی کنند در حالی که جوانان این سرزمین درس‌آموختگان مکتبی هستند که در آن عزت و سرافرازی در نه گفتن و سر تسلیم فرود نیاوردن در مقابل استکبار جهانی است.

انتهای پیام/78008/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول