اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس غرب استان تهران خبر داد

کشف 218 کیلوگرم موادمخدر در غرب استان تهران

رئیس پلیس غرب استان تهران از دستگیری 218 کیلوگرم موادمخدر در غرب استان تهران خبر داد.

کشف 218 کیلوگرم موادمخدر در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی از دستگیری چهار قاچاقچی و از کشف 218 کیلو و 740 گرم انواع موادمخدر و توقیف سه دستگاه وسایط نقلیه سنگین و سبک خبر داد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی و دستگیری چهار قاچاقچی، موفق به کشف 218 کیلو و 740 گرم انواع موادمخدر و توقیف سه دستگاه وسایط نقلیه از قاچاقچیان شدند.

این مسئول با اشاره به دو عملیات مهم پلیس در سه روز گذشته ادامه داد: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده چند عنصر اصلی قاچاق موادمخدر، شناسایی، تعقیب و مراقبت و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس غرب استان تهران در ادامه با اشاره به، به دست آمدن سرنخ‌های تازه از فعالیت قاچاقچیان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عناصر اصلی قاچاق موادمخدر که قصد داشتند مقادیری موادمخدر را در سطحی وسیع از محور شهرستان قدس به شهریار منتقل کنند تحت کنترل و مراقبت پلیس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در این راستا در عملیاتی ضربتی در جاده ورودی شهر قدس به شهریار، یک دستگاه خودروی 405 توقیف و در بازرسی از صندوق عقب آن، 190 کیلو و 640 گرم حشیش، 30 میلیون ریال وجه نقد کشف و دو قاچاقچی 30 و 34 ساله دستگیر و به پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شدند.

به گفته اصلانی قاچاقچیان در بازجویی‌های پلیس، مسیر بارگیری خودرو و حمل موادمخدر را از بندرعباس، شیراز، قم، تهران و نهایتاً شهریار اعلام کردند.

وی در ادامه به عملیات دیگر پلیس در این ایام به کشف 28 کیلو و 100 گرم تریاک اشاره کرد و گفت: در ادامه مبارزه‌های مستمر پلیس با سوداگران مرگ، با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی در محدوده شهریار، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با شناسایی قاچاقچیان و به دست آمدن اطلاعات جدید از انتقال موادمخدر به شهریار توسط یک دستگاه خودرو، با تعقیب و مراقبت‌های پلیس در عملیاتی ویژه، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، یک دستگاه خودروی تریلر را در ورودی شهریار توقیف کردند.

اصلانی گفت: با توقیف خودروی سنگین و همچنین یک دستگاه خودروی پراید از قاچاقچیان، در بازرسی از آنها، 28 کیلو و 100 گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی 30 ساله دستگیر و به پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شدند.

گفتنی است قاچاقچیان در بازجویی‌های پلیس، مسیر بارگیری خودرو و حمل موادمخدر را از بندرعباس، اصفهان، کاشان و استان تهران اعلام داشته و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول