اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد خبر داد

26 فروردین آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: 26 فروردین ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

26 فروردین آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 26 فروردین در سطح این شهرستان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات وزارت کشور 26 فروردین تا اول اردیبهشت ماه را زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرده است، افزود: افراد واجد شرایط برای ثبت نام در این انتخابات برای حوزه شهرستان خرم‌آباد، در این ایام با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

ولی پوری تصریح کرد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شوراهای شهر و روستا کارت ملی، چهار قطعه عکس، دو نسخه از تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت، اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر و ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده 28 قانون انتخاب هستند، است.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن 25 سال، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه، ابراز وفاداری به قانون اساسی، داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم برای شهرهای دارای 20 هزار نفر جمعیت و داشتن مدرک لیسانس برای شهرهای بیش از 20 هزار نفر جمعیت و کارت پایان خدمت از دیگر شرایط شرکت در این انتخابات است.

وی از همه افرادی که می‌خواهند در این انتخابات نامزد شوند، خواست در فرصت قانونی نام نویسی کنند.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول