اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار غزه:

خواهرخواندگی با تبریز مایه قوت قلب مردم غزه است

شهردار غزه گفت: اعلام خواهرخواندگی شهر تبریز در بحبوحه جنگ با رژیم صهیونیستی مایه قوت قلب مردم غزه مقاوم شد.

خواهرخواندگی با تبریز مایه قوت قلب مردم غزه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رفیق سالم مکی شهردار غزه فلسطین در دیدار امروز صبح خود با شهردار تبریز و در حاشیه امضا و مبادله قرارداد خواهرخواندگی این دو شهر با اعلام اینکه ملت بزرگ ایران همواره پشتیبان و حامی ملت فلسطین و غزه بوده‌اند اعلام حمایت و نیز آمادگی تبریز برای خواهرخواندگی با غزه در بحبوحه جنگ دوم با رژیم غاصب صهیونیستی را مایه قوت قلب و دلگرمی مردم این شهر دانست.

وی افزود: بی‌تردید بدون حمایت‌ها و کمک‌های مردم ایران، امکان موفقیت و پیروزی ما در جنگ با رژیم صهیونیستی میسر نمی‌شد و ما با تکیه بر سلاح ایمان و نیز حمایت‌های ایران اسلامی از این آزمون سخت، سربلند بیرون آمدیم.

شهردار غزه در بخش دیگری از سخنان خود از تبریز به عنوان شهری تاریخی، زیبا، تمیز و قدیمی یاد و خاطرنشان کرد: شهرهای تبریز و غزه از دیرباز و به واسطه قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم، روابط تجاری و اقتصادی محکمی داشته‌اند و امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی در تحکیم این روابط موثر خواهد بود.

وی در خاتمه با قدردانی از تلاش‌های شهردار تبریز در برقراری و تحکیم روابط دوجانبه، شکست محاصره غزه را مرهون حمایت‌های دولت، ملت و مسئولان ایران اسلامی دانست.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول