اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر:

سخت‌گیری در تایید صلاحیت کاندیداهای شوراها به حداقل برسد

رئیس هیئت نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر گفت: در تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سخت‌گیری‌ها به حداقل برسد.

سخت‌گیری در تایید صلاحیت کاندیداهای شوراها به حداقل برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی پورفاطمی ظهر امروز در نشست هماهنگی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: باید برای برگزاری انتخابات شوراها شور و نشاط بیشتری در استان فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برگزاری انتخاباتی پرشور برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است و صدا و سیما نقش مهمی در این زمینه دارد.

پورفاطمی با اشاره به زلزله اخیر منطقه شنبه بیان کرد: روند کمک رسانی به زلزله زدگان به صورت اضطراری انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: هرچند اتفاقات اخیر بر انتخابات تاثیراتی داشت اما انتخابات در این استان روند عادی خود را طی می‌کند.

محمدحسن پرآور افزود: زلزله هفته گذشته منطقه مسئولیت فرمانداران و بخشداران را دو چندان کرد اما روند اجرایی انتخابات برابر روزشمار پیش رفته است.

وی با تاکید بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با حفظ منافع ملی و انتخابات شوراها با حفظ منافع محلی بیان کرد: برگزاری همزمان این دو انتخابات نباید موجب شود یکی تحت شعاع دیگری قرار گیرد و هر دو انتخابات باید در یک فرآیند آرام انجام شود.

پرآور تصریح کرد: انتخابات امسال باید با استراتژی فراهم کردن حضور حداکثری مردم و رعایت امانت داری و عدالت اجرا برگزار شود.

معاون استاندار بوشهر بر تسریع در تعیین اعضا هیئت نظارت‌های بخش‌ها، تسریع بر فعال کردن دفاتر انتخاباتی و تسریع در تعیین صلاحیت داوطلبان تاکید کرد و ادامه داد: در اجرای انتخابات بی‌طرفانه باید با تفاهم پیش رویم تا به مشکل برنخوریم.

پرآور گفت: رد صلاحیت‌ها در روستاها به گونه‌ای نباشد که روستایی بدون کاندیدا باشد و در آن انتخاباتی برگزار نشود.

وی با تاکید بر تعیین ناظرین شعبه‌ها و آموزش آنان یادآور شد: آموزش تمام عوامل اجرایی که در انتخابات نقش دارند و اجرای قوانین و مقررات در کمال بی‌طرفی ضروری است و باید هرچه سریع‌تر شرایط را به حالت اولیه برگردانیم تا انتخابات سالمی داشته باشیم.

انتهای پیام/66007/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول