اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

انتخابات مصداق بارز حماسه سیاسی است

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد دقیق حماسه سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: انتخابات فقط یکی از مصادیق حماسه سیاسی محسوب شده و مسائل و تحولات جهان اسلام دیگر موضوعات مهم این حوزه را تشکیل می‌دهند.

انتخابات مصداق بارز حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت‌الله سید محمود ‌هاشمی شاهرودی در جلسه شورای اداری استان قم ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه فاطمیه اظهار کرد: بسیار جای خرسندی است که بحمدالله مجموعه مدیریت استان و جمع مدیران دستگاه‌ها این گونه با همت و عشق و علاقه دنبال خدمت به این مردم و نظام و تحقق آرمان‌های انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری هستید.

وی افزود: جای افتخار دارد که مدیران و مسئولان نظام در این حد از خدمت و آمادگی برای انجام وظایف دینی و اسلامی خود حضور دارند.

استاد حوزه‌های علمیه با اشاره به برگزاری همایش دو روزه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم، از تلاش و برنامه‌ریزی‌های جدی استان به ویژه استاندار قم در این زمینه قدردانی کرد و گفت: برگزاری همایشی در این سطح و با هماهنگی بالا همراه با برنامه و تعیین جزییات یکی از امتیازات بزرگ استان است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه با تعریف 100 پروژه قابل سرمایه‌گذاری در این همایش، برنامه از حالت کلی‌گویی و شعارگونه خارج شده است، آن را اقدامی مهم و ارزنده دانست و افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی مطلوب بین دستگاه‌ها و سهیم کردن و مشارکت دادن تمام دستگاه‌ها در چنین همایشی کاری بزرگ بوده و به آن ارزش می‌دهد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و استان قم نباید به راحتی از دست بروند، لزوم تلاش موثر در راستای معرفی این فرصت‌ها و برنامه‌ریزی برای تبدیل آن به امکان اجرایی و ایجاد ارزش افزوده را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، این دو بخش را از بخش‌های مهم و اصلی هر نظام به ویژه نظام اسلامی برشمرد و گفت: رسیدن به اهداف و مقاصد بلند نظام اسلامی در گرو این دو بخشی است که مقام معظم رهبری به خوبی انگشت روی آن گذاشته‌اند.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد دقیق حماسه سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: انتخابات فقط یکی از مصادیق حماسه سیاسی محسوب شده و مسائل و تحولات جهان اسلام دیگر موضوعات مهم این حوزه را تشکیل می‌دهند.

آیت‌الله ‌هاشمی شاهرودی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام اهمیت بخش سیاسی و اقتصادی را حس کرده و برای مقابله با موج بیداری اسلامی و تأثیرات معنوی انقلاب اسلامی این دو بخش را نشانه گرفته‌اند گفت: باید جامعه اسلامی را از ترفندها و فتنه‌گری‌های دشمنان در این دو بخش آگاه و هوشیار ساخت.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول