اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات تجلی حماسه سیاسی ـ 2

مقبلی: انتخابات مظهر اراده و حضور آگاهانه در حماسه سیاسی است

فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات مظهر اراده و حضور آگاهانه در حماسه سیاسی است.

مقبلی: انتخابات مظهر اراده و حضور آگاهانه در حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی در نخستین جلسه هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان پاکدشت اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده و حضور آگاهانه مردم در صحنه است و وظیفه ما این است که زمینه‌های حضور حداکثری مردم را فراهم و اصل امانتداری را رعایت کنیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را یکی از دستاوردهای با ارزش انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آحاد مردم در ایجاد ملزومات نظام و تثبیت و پایداری آن سهیم بوده‌اند و باید این امر را به عنوان دستاورد نظام پاس بداریم.

وی در ادامه با بیان این‌که انقلاب اسلامی، انقلابی همه‌جانبه است، افزود: یکی از جنبه‌های این انقلاب، فراهم کردن فضای مناسب برای کسانی است که از متن جامعه برخاسته و می‌خواهند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

مقبلی ادامه داد: در طول سی و اندی سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده که چنین دستاورد ارزنده‌ای در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد سال 92 گفت: هر دوی این انتخابات از اولویت‌های نظام است که در سال جاری به حول و قوه الهی برگزار خواهد شد و تمام اراده‌ها برای ایجاد بستر مناسب، امن و سالم برای این رویداد مهم سیاسی بسیج شده است.

معاون سیاسی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ضمن گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری  در سخنانی اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم برای ما یک اصل است که باید برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد و از طرف دیگر مردم باید اطمینان داشته باشند که انتخابات سالم برگزار می‌شود.

عین‌الله تاجیک با توجه به نقش و اهمیت هیئت اجرایی در انتخابات افزود: انتخاب شدن به‌عنوان عضو هیئت اجرایی انتخابات به مثابه مکلف شدن به حفظ و صیانت از آراء مردمی است.

وی بر لزوم امانت‌داری از آراء مردمی برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد.

تاجیک ابراز امیدواری کرد که در شهرستان پاکدشت با توجه به تجارب بالا در برگزاری چندین انتخابات گذشته هیچ گونه مشکلی ایجاد نخواهد شد.

در ادامه اعضای هیئت اجرایی جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرد اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت با حضور فرماندار شهرستان پاکدشت و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت و با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان و اعضای هیئت اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول