اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع ستایشگران ولایت گیلان:

انحطاط فرهنگی به سیاست جامعه ضربه می‌زند

دبیر مجمع ستایشگران ولایت گیلان بخش مهمی از حماسه سیاسی را حماسه در عرصه فرهنگی دانست و گفت: اگر فرهنگ جامعه‌ای رو به انحطاط رود سیاست جامعه ضربه می‌خورد.

انحطاط فرهنگی به سیاست جامعه ضربه می‌زند

محمد عباس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه جاری، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و منابر باید محلی برای بیان حقایق سیاسی و اجتماعی جامعه باشند.

*خلق حماسه نیازمند ایثارگری است

وی به نامگذاری امسال به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اشاره کرد و گفت: در حماسه سیاسی باید با جان، آبرو و خانواده خود وارد میدان شویم و در راستای رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی ایثارگری کنیم.

دبیر مجمع ستایشگران ولایت گیلان، با تاکید بر اینکه در مجالس مذهبی باید مردم را بیشتر به سخنان مقام معظم رهبری دعوت کرد، افزود: در دوران کنونی امام خامنه‌ای استقامت در برابر کفار و دشمنان را از مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س) به ارث برده‌اند و در برابر دشمنان ترس به دل راه نمی‌دهند.

*مظلومیت امام خامنه‌ای در جامعه مطرح شود

وی با بیان اینکه باید مظلومیت امام خامنه‌ای را در جامعه مطرح کرد، گفت: وظیفه مداحان در مجالس مذهبی دفاع از مظلومیت ایشان در راستای دفاع از آل‌محمد (ص) است.

*انحطاط فرهنگی جامعه موجب ضربه زدن به سیاست جامعه می‌شود

دبیر مجمع ستایشگران ولایت گیلان، بخش مهمی از حماسه سیاسی را حماسه در عرصه فرهنگی دانست و تصریح کرد: اگر فرهنگ جامعه‌ای رو به انحطاط برود و ضربه بخورد سیاست آن جامعه نیز ضربه می‌خورد.

وی با اشاره به ترویج بدحجابی در جامعه، متذکر شد: دشمنان در جنگ نرم در مرحله نخست غیرت مردها و سپس چادر و حجاب زنان را از آنها می‌گیرند.

عباس‌پور بخشی از بدحجابی در جامعه را مربوط به عناد برخی افراد با نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان در جنگ نرم با تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به عرصه سیاسی هستند.

*عرصه فرهنگی نیازمند فعالیت‌های حماسی است

وی با بیان اینکه عرصه فرهنگی نیازمند فعالیت‌های حماسی است، اذعان کرد: مشکلات فرهنگی در جامعه می‌تواند زمینه جدایی افراد از نظام اسلامی و ارزش‌های دینی و حرکت به طرف فرهنگ غربی شود.

به گفته دبیر مجمع ستایشگران ولایت گیلان، فردی که از نظام اسلامی جدا شود به طرف ماهواره‌ می‌رود و در ماهواره‌ها خبری از آرمان‌های حضرت زهرا (س) نیست.

وی نقش مداحان در شرایط کنونی کشور را بسیار مهم و موثر خواند و یادآور شد: مداحان مانند روحانیون محل رجوع مردم هستند.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول