اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه

مستند زندگی آیت‌الله عبداللهی ساخته می‌شود+تصاویر پشت صحنه

مستند زندگی و خاطرات آیت‌الله عبدالخالق عبداللهی در کرمانشاه ساخته می‌شود.

مستند زندگی آیت‌الله عبداللهی ساخته می‌شود+تصاویر پشت صحنه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مستند زندگی و خاطرات آیت‌الله عبدالخالق عبداللهی در کرمانشاه ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام یزدان پرونده، نویسنده و تهیه‌کننده مستند خاطرات و زندگی آیت‌الله عبداللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 50 سال است که آیت‌الله عبداللهی در کرمانشاه زندگی می‌کند و کارهای ارزشمند معنوی، علمی و تبلیغی فراوانی انجام داده است.

پرونده ادامه داد: بر خود وظیفه دیدیم بخشی از این مجاهدت‌ها را به ‌تصویر درآوریم و جنبه‌های اجتماعی، سیاسی و مذهبی زندگی این روحانی و عالم ارزشمند را به‌صورت یک فیلم مستند بسازیم.

وی ساخت این مستند را برای پخش در شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما عنوان کرد و بیان داشت: مسئولان هیچ کمکی در ساخت این مستند نکردند.

این نویسنده و تهیه‌کننده با تشکر از آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به‌ خاطر راهنمایی‌های ارزشمند در ساخت این مستند، تصریح کرد: کار روند خوبی داشته است.

پرونده تاکید کرد: در استان کرمانشاه، کارهای فرهنگی برای شناساندن علما و بزرگان، آن‌طور که باید انجام نشده است و قصد داریم ساختن مستند درباره علمای استان کرمانشاه را ادامه دهیم.

کامران رضایی، کارگردان این مستند نیز اظهار داشت: این مستند در قطع HD تهیه می‌شود و مدت زمان آن برای پخش، 30 دقیقه است.

رضایی مدت زمان ساخت این مستند را یک‌ماه اعلام کرد و گفت: انگیزه اولیه ساخت این فیلم برای من، توسط تهیه‌کننده به‌ وجود آمد.

وی هدف از ساخت این فیلم را شناساندن بیشتر علمای استان کرمانشاه به مردم عنوان کرد و بیان داشت: در روند ساخت این فیلم با علمای بزرگی درباره شخصیت آیت‌الله عبداللهی مصاحبه کرده‌ایم.

گفتنی است، آیت‌الله حاج عبدالخالق عبداللهی، استاد اخلاق و از علما و روحانیان محبوب و برجسته غرب کشور است که از محضر مشاهیری همچون علامه طباطبایی و امام خمینی (ره) کسب فیض کرده است.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول