اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرخدمات شهری منطقه ویژه پارس خبر داد

انجام 11 هزار مترمکعب آواربرداری در روستای درویشی

مدیرخدمات شهری منطقه ویژه پارس از انجام 11 هزار مترمکعب آواربرداری در روستای درویشی خبر داد.

انجام 11 هزار مترمکعب آواربرداری در روستای درویشی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی مقاتلی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان منطقه ویژه اظهار داشت: منطقه ویژه پارس در راستای امدادرسانی به مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی عملکرد مطلوبی داشته و از نخستین لحظات وقوع زلزله شاهد اقدامات این سازمان بوده‌ایم.

وی افزود: عملیات آواربرداری روستای درویشی در شهرستان دشتی بر عهده سازمان منطقه ویژه بوده و تمام توان و ظرفیت این سازمان برای این مهم به کار گرفته شد.

این مسئول از انجام 11 هزار مترمکعب آواربرداری در روستای درویشی خبر داد و خاطر نشان کرد: تیم‌های عملیاتی و فنی منطقه ویژه پارس در 24 ساعت گذشته توانستند 11 هزار مترمکعب عملیات آواربرداری و خاکبرداری در منطقه زلزله‌زده روستای درویشی را به انجام برسانند.

مقاتلی تصریح کرد: تیم‌های فنی و عملیاتی منطقه ویژه پارس با استفاده از امکانات و نیروهای انسانی متخصص و ماهر در 24 ساعت گذشته و پس از پایان عملیات امداد و نجات تمام توان خود را برای تسریع در عملیات آواربرداری و خاکبرداری در روستای درویشی از نقاط زلزله زده استان بوشهر به‌کار گرفته‌اند.

مدیرخدمات شهری منطقه ویژه پارس افزود: 18 دستگاه کامیون، چهار دستگاه لودر، 2دستگاه بیل مکانیکی، تانکرهای سوخت و آبرسان به همراه بیش از 65 نفر از نیروهای فنی و عملیاتی منطقه ویژه پارس به‌صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت و کمک به زلزله زدگان استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: ستاد بحران منطقه ویژه پارس با مدیریت مهندس نصوری و مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس جریان عملیات‌های امداد و نجات و خاکبرداری روستای درویشی را تحت کنترل دارند و تمام تمهیدات لازم برای مشارکت گسترده در این عملیات‌ها را اندیشیده‌اند.

مقاتلی ابراز داشت: روستای درویشی از توابع شهرستان دشتی از نقاط زلزله زده استان بوشهر است که عملیات‌های امداد و نجات و آواربرداری و خاکبرداری این روستا از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر به منطقه ویژه پارس و شهرستان عسلویه سپرده شده است.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول