اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امید

امیدهای صبا امیدوار شدند

تیم فوتبال امید صبای قم به دنبال دومین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از سد دبیری تبریز گذشت و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شد.

امیدهای صبا امیدوار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان مجری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشورمان، دیدارهای هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با پیروزی صبای قم در دیداری خانگی برابر یکی از دو نماینده فوتبال تبریز همراه بود.

در حالی بازی‌های هفته ششم از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید که صبای قم دومین حضور در این مسابقات را تجربه می‌کند و امید زیادی داشت که به عنوانی بهتر از فصل قبل دست یابد اما حالا شرایطش در انتهای جدول کمی بحرانی و دردسرساز شده است.

در 16 هفته سپری شده از این رقابت‌ها تیم امید فوتبال صبای قم برابر تمام حریفان خود در این فصل مسابقات لیگ دسته برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه و در میهمانی رقبا با وجود ارائه بازی خوب تنها به یک پیروزی دست یافته بود اما در هفته هفدهم توانست دومین پیروزی خود را کسب کند.

این در حالی است که شاگردان سید محسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم در هفته شانزدهم این رقابت‌ها در اصفهان میهمان تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بودند که در پایان دیداری که باز هم مشکل بزرگ آنها گلزنی بود، با سه گل به تیم سپاهان بازی را واگذار کردند تا روحیه آسیب دیده بازیکنان صبا نگرانی کادر فنی این تیم برای دیدار خانگی با دبیری تبریز را بیشتر کند.

اما صبای قم در شرایطی خوب برابر دبیری تبریز صف‌آرایی کرد و در حالی که در این دیدار می‌توانست حتی به تعداد گل‌های زیادی نیز دست یابد، در نهایت با نتیجه دو بر یک موفق به شکست تیم فوتبال دبیری تبریز شد تا موقتا به جدایی از انتهای جدول رده بندی امید داشته باشد.

صبای قم هشتمین بازی خانگی خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را مقابل رقیب مطرح تبریزی انجام داد و به شدت به پیروزی و سه امتیاز نیاز داشت و در حالی که در هر نیمه یک گل زد و البته در نیمه نخست یک گل خورد، در نهایت دو بر یک به برتری دست یافت و سه امتیاز این بازی حساس و سرنوشت ساز را از آن خود کرد.

این در حالی است که شاگردان بابامیری در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید 14 امتیاز داشته و در انتهای جدول جای دارند و باید برای بهبود موقعیت خود در جدول از پنج دیدار حساس آینده برابر حریفان امتیازهای لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول