اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تلاش صهیونیست‌ها برای متقاعد کردن اسیر فلسطینی به تبعید

مدیر بخش حقوقی باشگاه اسیر فلسطین از تلاش‌های افسران رژیم صهیونیستی برای متقاعد کردن «سامر العیساوی» اسیر اعتصاب‌کننده غذا به تبعید به غزه خبر داد.

تلاش صهیونیست‌ها برای متقاعد کردن اسیر فلسطینی به تبعید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «جواد بولس» پس از ملاقات با عیساوی در بیمارستان «کابلان» که وی در آن بستری است، گفت که وضعیت عیساوی خطرناک و نگران‌کننده است.

بولس افزود که در حین ملاقاتش با عیساوی افسران اداره زندان‌های رژیم اشغالگر همچنان در رفت‌وآمد به اتاق عیساوی بودند تا شاید وی را به پذیرش پیشنهاد تبعید به نوار غزه متقاعد سازند.

بر اساس این گزارش تلاش صهیونیست‌ها برای متقاعد کردن عیساوی به تبعید در حالی است که عیساوی تاکید کرده‌ است به هر قیمتی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست اگر چه می‌داند که در وضعیت جسمانی بدی قرار دارد.

بولس در این باره اشاره کرد که افسران صهیونیست با وجود سوال‌های مکرر از عیساوی به این درک رسیده‌اند که عیساوی هرگز تبعید را نخواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد که در حین ملاقات با عیساوی یک پروفسور با همسرش برای ابراز حمایت و همبستگی با سامر به عیادت وی آمده بودند که افسران صهیونیست مانع ورود آنها به اتاق شدند و حتی اجازه نمی‌دادند دسته گلی که این دو نفر آورده بودند وارد اتاق عیساوی بکنند که در نهایت با اصرار مجبور شدند موافقت کرده و دسته گل را وارد اتاق کردند.

عیساوی از بیش از 260 روز پیش در اعتراض به بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول