اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاون اول رئیس پارلمان فلسطین:

فتح دست از مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی بردارد

معاون اول رئیس مجلس قانونگذاری(پارلمان) فلسطین از جنبش فتح دعوت کرد به مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی پایان داده و به گزینه مقاومت به عنوان گزینه استراتژیک پایبند باشد.

فتح دست از مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس، «احمد بحر» از گروه های مقاومت فلسطین دعوت کرد نظامیان رژیم صهیونیستی را به منظور امضای قرارداد مبادله اسرای جدید با دشمن صهیونیستی همانند قرارداد «وفاداری به آزادگان» که به موجب آن 1027 اسیر فلسطینی در قبال آزادی «گلعاد شالیت» نظامی صهیونیست آزاد شدند، به اسارت بگیرند.

وی همچنین از جنبش فتح دعوت کرد به مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی پایان داده و به گزینه مقاومت به عنوان گزینه استراتژیک پایبند باشد.

بحر  در جریان مشارکت در کنفرانسی مطبوعاتی که وزارت اسرا و امور آزادگان فلسطین و کمیته اسرای وابسته به جریان های ملی و اسلامی در مقابل منزل شهید «احمد جعبری» به منظور زمینه‌سازی برای آغاز فعالیت‌ها و برنامه‌های روز اسیر فلسطین( 17 ماه جاری) برگزار کرد، به بیان اظهارات فوق پرداخت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بحر در ادامه تشریح کرد: شهید احمد جعبری یکی از عوامل اصلی امضای قرارداد مبادله اسرا با دشمن صهیونیستی بود و به نمایندگی از ملت فلسطین و آزادگان جهان دشمن صهیونیستی را به پذیرش شروط و خواسته های مقاومت وادار کرد.

بحر ضمن تاکید بر ضرورت وحدت ملی فلسطینیان، از تمامی برادران فلسطینی در جنبش فتح دعوت کرد تا به طور واحد و یکپارچه به مقاومت علیه دشمن صهیونیستی ادامه دهند تا خون شهید جعبری و دیگر شهدای فلسطینی به هدر نرود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول