اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

بهره‌مندی 25 هزار نفر از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ایام فاطمیه در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از بهره‌مندی 25 هزار نفر از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

بهره‌مندی 25 هزار نفر از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ایام فاطمیه در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ویژه فاطمیه دوم اظهار داشت: میلیون‌ها نفر در جهان زندگی می‌کنند که شجره، حسب و نسبشان به حضرت فاطمه (س) پیوند می‌خورد.

وی افزود: با این همه دشواری و مشکل‌تراشی، خصم در سر راه رشد خاندان پیامبر (ص) و با آن همه محدودیت‌ها که در ارتباط با آنان پدید آوردند، باز هم نسل او به میزان و حدودی است که یک فامیل چند میلیون نفری را تشکیل داده و همه آنها از دامان حضرت فاطمه (س) به وجود آمدند و چه بسیار از آنان که ستارگان درخشان این امت در علم و تقوا بوده‌اند.

اهرمی گفت: در تفسیر سوره کوثر معنی خیر کثیر و وجود صدها هزار خانواده سیادت است که هر کدام وارث صفاتی از فاطمه (س) هستند، چرا که دامن حضرت زهرا (س)، دامن فضیلت و خیر و برکت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: نظر به حساسیت و جو منطقه امیدواریم که بتوانیم عزای حضرت زهرا (س) را به صورت عاشورایی برگزار کنیم که این خود مستلزم حضور یکایک همه مردم ولایتمدار این خطه و مرزوبوم است.

اهرمی از بهره‌مندی 25 هزار نفر از ویژه برنامه‌های فرهنگی ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

وی ابراز داشت: حضرت فاطمه (س)، معیار فضایل بود و اسوه سرآمدان عصمت و میزان محسنین که در فناکده خاک، افول کرد و در بقاسرای عرش، طلوع و تابندگی کرد.

اهرمی گفت: هنوز آوای شیوای حضرت فاطمه(س) در گوش دل‌ها باقی است که همگان را به پارسایی و پایداری در ولایت علوی می‌خواند و عمل به سیره نبوی آن حضرت باید سرمشق و الگوی تمامی مسلمانان قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در پایان متذکر شد: این اداره توانسته است در راستای نقش تبلیغی و ترویجی خود با هماهنگی‌های به عمل آمده با دفاتر ائمه جمعه شهرهای سیراف، کنگان و عسلویه و روحانیون مستقر، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و انجمن‌های اسلامی 25 هزار نفر را از برنامه‌های ایام فاطمیه اول در این شهرستان بهره‌مند سازد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول