اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بحران بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

اعزام 12 آمبولانس پیشرفته به بیمارستان زینبیه خورموج

دبیر ستاد بحران بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از اعزام 12 آمبولانس پیشرفته بهداشت صنعت نفت بوشهر به بیمارستان زینبیه خورموج خبر داد.

اعزام 12 آمبولانس پیشرفته به بیمارستان زینبیه خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد شاه‌آبادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت جمعی از مردم شهرستان دشتی در حادثه زلزله اخیر اظهار داشت: امدادرسانی به زلزله‌زدگان وظیفه همه مردم و مسئولان است.

دبیر ستاد بحران بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی انجام شده توسط تیم‌های امدادی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطر نشان کرد: شب گذشته تیم‌های پزشکی اعزام شده از مناطق جم و عسلویه شامل پزشکان متخصص و عمومی و نیز کادر پرستاری در بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی مستقر شده‌اند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده توسط مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، 12 دستگاه آمبولانس از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به بیمارستان زینبیه خورموج اعزام شده است تا انتقال و جابجایی مصدومین زلزله را به بیمارستان‌های سراسر استان بر عهده گیرند.

شاه‌آبادی ادامه داد: همچنین از ساعات اولیه بامداد امروز تیم‌های امدادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر طبق هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استان برای امدادرسانی در روستای اسلام‌آباد در 15 کیلومتری بخش شنبه مستقر شده‌اند.

دبیر ستادبحران بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در پایان گفت: دیروز نیز تعداد 2 دستگاه وانت بار شامل دارو و تجهیزات پزشکی به بیمارستان زینبیه خورموج ارسال شده و امروز نیز حداقل 2 دستگاه وانت بار دیگر حاوی اقلام خوراکی و پتو به روستای اسلام‌آباد ارسال خواهد شد، ضمن اینکه تیمی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط نیز امروز به این روستا اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/2451/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول