اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره طلبه جوان موفق عنوان کرد

بررسی 320 پرونده حوزوی برای انتخاب طلاب جوان موفق

دبیر جشنواره ملی طلبه جوان موفق گفت: 320 پرونده از طلاب سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال و بررسی شدند.

بررسی 320 پرونده حوزوی برای انتخاب طلاب جوان موفق

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید مسعود موسوی شبستری امروز در جشنواره ملی طلبه جوان موفق که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد اظهار کرد: در نظر بزرگان، موفقیت تنها بخش کوچکی از خوشبختی است.

وی افزود: موفقیت را می‌توان در واقع گام نخست در خوشبختی دانست زیرا به معنای توفیق در دستیابی به برخی امور بوده و تفاوت‌هایی با رستگاری واقعی دارد.

دبیر جشنواره ملی طلبه جوان موفق در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: این همایش در واقع بخشی از جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در ابتدا 320 پرونده از طلاب سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از بررسی‌های مرحله نخست 53 پرونده انتخاب شدند.

موسوی شبستری با بیان اینکه در مرحله بعدی گزینش شورای داوران 36 پرونده را برگزیدند گفت: 23 نفر از طلاب برگزیده مرد و 11 نفر هم زن هستند که از 13 استان کشور انتخاب شده‌اند.

دبیر جشنواره ملی طلبه جوان موفق بیان داشت: 16 نفر از برگزیدگان جزو فعالان قرآنی هم به شمار می‌روند و شش نفر از آنها حافظ کل قرآن هستند و این امر حاکی از فضای قرآنی حاکم بر نخبگان حوزوی است.

وی با بیان اینکه استان‌های قم، اصفهان، تهران و خوزستان بیشترین تعداد طلاب برگزیده را داشته‌اند گفت: 14 نفر در عرصه آموزش، 11 نفر در عرصه پژوهش و 11 نفر هم در عرصه تبلیغ جزو برگزیدگان هستند.

موسوی شبستری تصریح کرد: ورود به حوزه‌های علمیه و تشویق برای تحصیلات حوزوی در میان همه اقشار از جمله اهداف برگزاری جشنواره ملی طلبه جوان موفق است.

انتهای پیام/78004/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول