اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد:

277 شعبه اخذ رای در یزد راه‌اندازی می‌شود

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: در شهرستان یزد 277 شعبه اخذ رای راه‌اندازی می‌‌شود که 16 مورد از این شعب سیار خواهند بود.

277 شعبه اخذ رای در یزد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی در نخستین نشست خبری اعضای ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: امروز هشت نفر از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان یزد در فرمانداری انتخاب شدند که این انتخاب از میان 30 نفر صورت گرفته است.

وی افزود: دو مسئول نیز برای این ستاد در شهرستان یزد انتخاب می‌شوند که در مجموع 11 نفر عضو هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان یزد خواهند بود.

سیفی با اشاره به اینکه جمعیت شهر یزد افزایش یافته و به بیش از 200 هزار نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل تعداد اعضای شورای شهر در دور چهارم از 9 نفر به 13 نفر افزایش می‌یابد.

فرماندار یزد عنوان کرد: در دو شهر یزد یعنی حمیدیا و شاهدیه نیز شورای شهر با هفت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی یادآور شد: در روستاهای الله آباد، محمدآباد و حسن‌آباد چرخابی نیز برای نخستین بار انتخابات شورای روستایی صورت می‌گیرد.

سیفی ادامه داد: در روز انتخابات 277 شعبه آرای مردم را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اخذ می‌کنند که 16 شعبه از این تعداد به صورت سیار فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از 26 فروردین ماه به طور همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود اما به منظور تکمیل مدارک، کاندیداها می‌توانند پیش ثبت‌نام را از 24 فروردین آغاز کنند و در روز ثبت‌نام قطعی، با اطلاعات و مدارک کامل مراجعه کنند.

سیفی، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی کارت پایان خدمت، چهار قطعه عکس سه در چهار، اصل یا کپی مدرک استعفا، اصل و کپی مدرک تحصیلی و ... از جمله مدارک مورد نیاز است.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول