اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

حفاری‌های غیرمجاز و بدون مجوز برخی دستگاه‌ها در تبریز

شهردار تبریز گفت: حفاری‌های غیرمجاز و بدون مجوز برخی دستگاه‌ها و سازمان‌های خدماتی در سطح شهر یکی از اصلی‌ترین عوامل تخریب آسفالت و بدمنظر شدن خیابان‌های شهر به شمار می‌رود.

حفاری‌های غیرمجاز و بدون مجوز برخی دستگاه‌ها در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: اجرای طرح‌های نوسازی و اصلاح آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر تبریز با جدیت از سوی این مجموعه  دنبال می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح موسوم به نهضت آسفالت که طی 5 سال گذشته به عنوانی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های عمرانی وخدماتی در دستور کار سهرداری تبریز قرار داشت در سال جاری نیز با جدیت دنبال می‌شود و مجموعه شهرداری تبریز، مناطق ده‌گانه و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه از ابتدای سال جاری، ضمن مطالعه و اولویت‌بندی مناطق و محلات شهری، اقدامات لازم را درستای اجرای این طرح انجام داده‌اند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که بخش قابل توجهی از معابر و خیابان‌های اصلی شهر تحت پوشش اجرای این طرح قرار دارند افزود: در حال حاضر بخش عمده‌ای از خیابان‌ها و معابر اصلی و مرکزی شهر و نیز محلات و خیابان‌های فرعی تحت پوشش طرح نوسازی و اصلاح آسفالت قرار گرفته‌اند و اجرای این طرح به تناوب در دیگر مسیرها، خیابان‌ها، معابر و محلات شهر تبریز ادامه خواهد داشت.

وی اجرای این طرح را در راستای توزیع عادلانه خدمات و نیز گسترش خدمات محله‌های و شهروندی به شهروندان ارزیابی و تصریح کرد: شهروندان تبریزی شایسته بهترین و مناسب‌ترین خدمات و رفاه اجتماعی می‌باشند و بر همین اساس شهرداری تبریز وجهه همت خود را تحقق این آرمان مدیریتی قرار داده است .

نوین در عین حال افزود: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان به عنوان یکی از مهم‌ترین فصول مسافرپذیری تبریز، مجموعه شهرداری و مناطق و سازمان‌های تابعه تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی شهر به منظور استقبال شایسته از میهمانان ورودی به تبریز به کار خواهد بست که اجرای طرح اصلاح و نوسازی آسفالت معابر و خیابان‌های شهر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری به شمار می‌رود.

شهردار تبریز  با تأکید بر این که حفاری‌های غیرمجاز و بدون مجوز برخی دستگاه‌ها و سازمان‌های خدماتی در سطح شهر یکی از اصلی‌ترین عوامل تخریب آسفالت و بدمنظر شدن خیابان‌های شهر به شمار می‌رود از تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی به ویژه ادارت آب، برق و گاز خواست پیش از اقدام به هرگونه حفاری مجوزهای لازم را از شهرداری تبریز اخذ و هماهنگی‌های لازم را به عمل آْورند.

انتهای پیام/60002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول